Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Валютний депозит

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Enigma71 25 марта 2020, 19:40
Отделение по адресу: Львов, ул. Богдана Котика, 1
26.03 пливає термін валютного депозиту, сьогодні самостійно зателефонувала в банк, щоб замовити готівку. Менеджер повідомила мене, що кошти будуть переведені мені на карту, оскільки готівки нема в Україні, що мене абсолютно не задовільняє, або виплатити у гривнях — це вже нахабство! Це протиречить повідомленням НБУ та зобов'язанням банки повертати депозити вкладникам. Деякі вкладники після скарги у мінфін все ж отримують свої гроші, тому наполегливо прошу розібратись в даній ситуації, та повернути мої кошти
Ощадбанк
Ответ банка
26 марта 2020, 10:45
Доброго дня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Зараз спостерігається нестача валюти у всіх банках України. Валюти у відділеннях немає в зв'язку з тим, що авіасполучення з країнами, де замовляється валюта різко обмежена. У разі, якщо на момент закінчення депозиту у відділенні відсутня валюта, ви можете отримати депозит в гривневому еквіваленті (як вам і запропонували співробітники банку) або здійснити конвертацію коштів в євро або дочекатися врегулювання ситуації з доставкою доларів в Україну і отримати кошти у валюті розміщення вкладу. У випадку, якщо ви вирішите почекати, щоб не втратити дохід, який ви отримали за депозитом, пропонуємо вам перерозмістити кошти на більш короткий термін або скористатися послугою «Мобільні заощадження».

Комментарии - 1

+
0
Enigma71
Enigma71
27 марта 2020, 11:06
#
Проблема досі не вирішена, триває щоденна переписка з банком та дзвінки у відділення, постійні відмовки, що коштів нема, чекають поступлення, хоча банк відписує, що кошти є і рекомендує робити замовлення. Щодня таких ошуканих вкладників стає дедалі більше, коли ми зможемо отримати свої власні заощадження???
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться