Повернення коштів через чарджбек
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Александр Шийко
- 25 марта 2020, 14:13
- #
Чарджбеки в Ощаде обслуживают абсолютно некомпетентные и неадекватные претензионщики. Сейчас сужусь с банком из-за этого. В позапрошлом году я подал чарджбек на довольно крупную сумму. В заявлении подробно и детально описал,почему я прошу отменить транзакции. В качестве основания для отмены транзакций указал код 4853 (услуги не соответствуют описанию). Именно на этом основании я ранее выиграл чарджбек у форекс-брокера в Приватбанке. Но что делают Ощадовские претензионщики: заполняя формуляр чарджбек-диспута они (умышленно, или по не знанию) подменивают основание для возврата, указав абсолютно «левый» код возврата. После этого естественно нарываются на отказ банка- эквайра. Отказ банка эквайра от меня Ощад долго утаивал и подмена кода вскрылась лишь в суде спустя полтора года. Если бы это выяснилось раньше, я бы мог устранить этот «косяк»банка в арбитраже платежной системы. Но теперь время упущено и теперь меня может защитить только суд. Ожидаю решения суда.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Все курсы банка |
Пiзнiше я дізнався, що завдяки процедурі опротестування транзакцiй (чарджбек) можливо повернути кошти. Я направив до Ощаду належним чином складену заяву на відкриття чарджбек-диспуту. Але ні самого диспуту, ні навіть взагалі якоїсь виразної відповіді я не отримав. Я неодноразово звертався до банку з запитами, телефонував та особисто ходив на прийоми до голови відділення банку, але безрезультатно.
Врешті решт, мені прислали відписку, яка взагалі не відповідає контексту моїх звернень.
Я звертався до Голови Правлiння Ощадбанку та iнших вiдповiдальних осiб з проханням розібратися та допомогти мені у вирішенні мого питання.
Шановний Андріє Григоровичу, будь ласка посприяйте перевірці діяльності претензійного відділу Вашого банку. Буду дуже вдячний, оскільки мені відомо, про випадки повернення коштiв з цього інтернет-сервісу за допомогою процедури чарджбек іншими українським банками, таким як ПриватБанк, МоноБанк, АльфаБанк, АвальБанк та деякими іншими. Цi банки, на вiдмiну вiд Ощаду, успішно провели претензiйну роботу, вчасно передали заяви про опротестування транзакцiй та супровiднi документи до них мiжнародним платіжним системам, в результатi чого десяткам держателiв банкiвських карт повернено кошти.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку.
Оскільки ви зіштовхнулися з шахрайством рекомендуємо передати інформацію правоохоронним органам на сайті https://ticket.cyberpolice.gov.ua/, додатково рекомендуємо зателефонувати до контакт-центу і заблокувати карту, для унеможливлення в подальшому списання коштів без вашого відома та здійснити перевипуск платіжної карти.
Також, хочемо повідомити, що банк вже надав відповідь на ваш письмовий запит стовно даної ситуації.