Карантин в Ошадбанку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
«Шановний клієнте, Вам призначено зустріч в Ощадбанку 20.03.2020 р. 11:30 за адресою Кропивницький (Кіровоград), вул Шевченка, буд. 29/29. До зустрічі. 0800210800 Получено: 13:03:40».
Напередодні, 19.03. 2020 г., приходить наступна смс: «Шановний клієнте, нагадуємо Вам про заплановану зустріч в Ощадбанку 20.03.2020 11:30 за адресою Кропивницький (Кіровоград), вул Шевченка, буд. 29/29. До зустрічі. 0800210800 Получено 11:34:33 19.03.2020».
20.03 з деякими труднощами добираюся за вказаною адресою. Хвилююся, мені ж призначено конкретний час, а в транспорт пускають тільки десятеро, але все ж таки встигаю доїхати вчасно. Під будівлею банку вже стоїть ще чоловік 12 таких же пенсіонерів. Всі отримали запрошення і нагадування про зустріч. І у всіх один і той же час. Чекаємо. Створили живу чергу. Ніхто нас не запрошує. Намагаємося зайти в порядку черговості. Тоді виходить специаліст Лугавацька Ірина Петрівна і завідуючий відділення банку і наказують нам вийти з входу до банку на вулицю. На запитання навіщо нас запросили всіх на один і той самий час відповідають, що не знають. Можливо банк хоче запропонувати Вам якісь свої послуги. Але приходьте іншим разом. Сьогодні ми Вас приймати не будемо – карантин. Ні яких вибачень чи пояснень, крім самі винні — Вам треба було дзвонити по вказаному телефону.
Стоячи під дверима до банку, дзвонимо по вказаному телефону. Насилу додзвонюємося. Нічого зрозумілого дізнатися нам не вдається, крім одного — вам треба зайти до фахівця, він Вам все пояснить. А до фахівця не пускають – на дверях стоїть співробітник банку та пропонує прийти іншим разом, в квітні. А навіщо ж Ви нам вчора присилали чергове запрошення? На це питання — ні відповіді, ні вибачення.
Ось так у нас працює головний офіс Ощадбанку в місті Кропивницькому і така якість обслуговування.
Приносимо вибачення за завдані незручності. Нам шкода, що у вас склалася негативна думка про банк. Роботу відділення ми проаналізуємо.