Банкомат не додал деньги 2500 грн.!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Доброго дня. Стандартна ситуація яка виникає в кожному банку і стосується техніки(заліза). В мене була інша ситуація в Ощадбанку. Для сплати комунальних без комісії карткою Киянина через сайт ГІОЦ я завжди поповнюю картку готівкою через термінал в холі відділення. Одного разу термінал після внесення 2000 грн. показав червоне коло на весь екран і звісно не встиг видати чек і гроші не зарахувались на картковий рахунок. По факту залізяка вкрала в мене гроші. Звернувшись до менеджера відділення мене запевнили, що гроші повернуть згідно процедури встановленої банком для таких ситуацій. Я заповнив відповідний бланк заяви і мені сказали чекати. Гроші повернулись лише через місяць, а обіцяли протягом 45 днів. В Приваті наприклад так:
«29 вересня хотів зняти гроші (1000 грн.) з карти ПриватБанку в банкоматі банку Аваль, банкомат довго «думав», після чого повернув картку, але грошей так і не видав.»
Відповідь банка на цьому форумі "30 вересня 2019, 12:32
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас."
«29 вересня хотів зняти гроші (1000 грн.) з карти ПриватБанку в банкоматі банку Аваль, банкомат довго «думав», після чого повернув картку, але грошей так і не видав.»
Відповідь банка на цьому форумі "30 вересня 2019, 12:32
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас."
У меня такая же ситуация- банкомат , тоже в Черкассах , по ул.Подолинского 9 ,недовыдал 5 тис.грн. Передомной мужчине тоже недовыдал. Я об этом писал на сюдаже на сайт минфин 4 марта(можете почитать).Банк тоже написал что разберется, но до севоднешнего дня- тишина.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.7 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Все курсы банка |
Ситуацию проверим.