Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Повільна робота. Втрата коштів. Нав'язливі послуги.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
GerhartGauptman 5 марта 2020, 13:49
Двічі довелося вимикати СМС сповіщення на сайті.
Знімались кредитні відсотки за пільгову позику.
Знімались відсотки навіть за мінус за СМС повідомлення.
Банкомати завжди висять. Себто працють повільно.

У кол-центрі — дико висять самі люди. Поставили мене на «Холд» на 20 хвилин. Після чого — від'єднали.
Співробітники банку не можуть пояснити, чому з'являються відсотки за пільговий період вже у перші 30 днів, тощо.

Після того як прийшли кошти з обміннику — велика сума — кошти були заблоковані. І залишились «у обробці» майже на тиждень.

Одним словом — за 1 рік користування банком — десятки проблем. Десятки. З приватбанком чи укрсиб — такого не було. Просто викинув картки та написав заяву на закриття рахунків.
Ощадбанк
Ответ банка
5 марта 2020, 14:30
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Шкодуємо, що у вас залишилась негативна реакція після використань наших продуктів та сервісів. Ситуація з автоматичним підключенням смс-інформуванням та тарифікацією послуги, можна пояснити. При використанні додатку Ощад 24/7 клієнт отримує смс-повідомлення з кодами доступів та паролями, що тягне за собою необхідність активації мобільного банкінгу.
Що стосується вашого звернення до контакт-центру банку, для перевірки сутуації, просимо вас написати нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону з якого ви телефонували.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Повільна робота. Втрата коштів. Нав\'язливі послуги.