Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ненадійний банк, неграмотні співробітники!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Yana2297 2 марта 2020, 17:09
Життя звело мене з цим банком два роки тому, коли влаштувалася на роботу і оформила зарплатну картку. І тут почалося… постійні ліміти, які спрацьовують не дають нормально користуватися карткою, походи у відділення банку, бо елементарні питання онлайн вирішити не можуть.
Вже більше року працюю в торгівлі, робоча картка — приват банку, але бували періоди, коли доводилося давати реквізити ощаду (бо, наприклад, з монобанку на приват переказ не зробити). І от одного разу поставник вислав товар клієнту, але пошта десь загубила посилку, клієнт нічого не сказавши поскаржився ощадбанку і той, в свою чергу поставив всі можливі і не можливі ліміти на мої картки.
На гарячій лінії всі «бе і ме» відповідали, відсилаючи мене у відділення.
Без проблем, прочекавши 2 години в черзі я звернулася до спеціаліста… який ще годину чи більше не знала, що робити і що говорити, казала, дзвонити знову на гарячу лінію і з круглими очима дивилася на мене, коли на гарячій лінії мене знову ж таки послали у відділення банку, бо саме там були встановлені ліміти.
Сиділи ми ще довго, поки дівчинка надумала комусь подзвонити і там сказали, що на карту була скарга про невисланий товар і щоб знову її активувати треба принести чек, який буде засвідчувати повернення коштів клієнту.
Не проблема, ми знайшли клієнта, зв‘язалися з поштою, пояснили ситуацію і повернули кошти, все чудово — чек на руках.
Прийшовши знову я прочекала більше години черги і підійшлвши до спеціаліста — знову круглі очі і ніхто не знає, що робити, в мене забрали чек і сказали зачекати декілька днів і ліміти відключать.
Пройшло 3 місяці, я була у відділенні банку 5 раз! Ніхто нічого не знає, всі розволять руками…
Я всім рекомендую не користуватися Ощадбанком. На моїх картках залишилися кошти, нехай вони будуть вашим співробітникам на навчання, більше і ноги моєї не буде на порозі відділення, набридло! Маєте правила — це добре, але якщо клієнт слідує вашим інструкціям, то і ви відповідно, повинні виконувати свої обов‘язки, а не обкрадати клієнтів!
Ощадбанк
Ответ банка
2 марта 2020, 18:18
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.

Комментарии - 1

+
0
Yana2297
Yana2297
13 марта 2020, 13:54
#
На 7-й день після листа я знову була у відділенні, ніхто нічого не знає, мої чеки загублені, ситуація незмінна. Шкода людей, які користуються послугами Ощадбанку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Ненадійний банк, неграмотні співробітники!