Неорганізованість, халатність та неповна подача інформації
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Зареєструвалася для здачі документів.Прийшовши туди, мені сказали, що потрібно взяти довідку з паспортного столу про зміну прізвища, так як я була одружена, а потім розлучилася.Взявши довідку і оформивши довіреність на мою матір, знову зареєструвалися і вже моя мама пришла до відділення банку.Співробітники повідомили, що, якщо це вже третій паспорт, то потрібно ще одну довідку про зміну попереднього паспорту.Ми були обурені, так як перед цим пояснювали ситуацію про одруження-розлучення і ніхто не повідомив про те, що потрібно дві довідки.Взявши ще одну довідку та зареєструвавшись, знову мама прийшла до відділення і їй повідомили, що цього не достатньо (!) і потрібно ще копії та оригінали свідоцтв про одруження та розлучення!!! Чому не можна було відразу ж сказати, які саме потрібні документи????? Які наступного разу потрібні будуть документи?? Це жарти такі? Чи таким чином людей доводять до того, щоб відмовитися від цих коштів і не нервувати? А, можливо, потрібно переглянути кваліфікованість працівників в даному відділенні? Прошу взяти до уваги мої зауваження.Дякую!