Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Часті проблеми з банкоматами і ДУЖЕ повільне їх вирішення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Natali35 29 января 2020, 12:02
Потрібно було зняти кошти з карти. В ході операції банкомат «підвис» (що буває дуже часто). На моніторі висвітилось повідомлення «операцію скасовано», хоча отримала смс, що кошти списались. Додзвонитись на гарячу лінію — завдання не з легких, але за 30 хв мені вдалося. Результат: кошти не повернулись. У відділенні оформила заявку на повернення. Через три дні очікування довелось знову дзвонити, щоб дізнатись, хоч якусь інформацію. І виявилось, що повернення коштів буде (і то не точно, залежить від розслідування) ЧЕРЕЗ 45 ДНІВ!!! Скажіть, це знущання?! У вас постійно виснуть банкомати, а страждати від цього мають клієнти?! Якби не була вимушена, ніколи б не користувалась вашим банком!
Ощадбанк
Ответ банка
29 января 2020, 15:13
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Нажаль і техніка може давати збої. Ситуація з терміном розгляду вашого звернення є регламентованою. Частіше за все повернення виконується швидше від регламентного строку.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Часті проблеми з банкоматами і ДУЖЕ повільне їх вирішення