Особистий кабінет субсидіанта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Неможливо зареєструватись. Система каже що «Користувач з таким телефоном не знайдений» і на сайті пишуть звертатись та уточнити дані в Управлінні праці та соціального захисту населення. Я вже два рази все уточнив і перепровірив — кажуть що від Ощадбанку нема якогось підтвердження. На підтримку додзвонитись нереально. Якість вашого обслуговування клієнтів та надання послуг населенню — гірше нікуди.
Ответ банка
24 января 2020, 17:25
Доброго дня! Як тільки банк отримає оновлений реєстр з вашими даними, ми оновимо нашу базу та у вас буде можливість провести реєстрацію в особистому кабінеті.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- nazarmokryk
- 24 января 2020, 17:29
- #
Вже 21 день пройшов з моменту уточнення моїх даних. Скільки часу у вас йде обробку?
- +
- 0
- Арина Макеева
- 24 января 2020, 20:09
- #
Управління праці та соціального захисту населення передає оновлення в особистих даних клієнта до Мінсоцполітики, а ті вже в свою чергу передають на банк, скільки часу займає обробка ваших даних цими двома організаціями уточнюйте в УПСЗН, адже банк не може про це знати, а ось коли інформація надходить вже банку то банк обробляє її протягом однієї доби.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться