Погана робота терміналів, менеджерів, шахрайські тарифи
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
15 січня 2020 року м. Черкаси, вул. Смілянська, 2. Я поклала грошові кошти на картку даного банку, скориставшись одним з терміналів, розташованих в приміщенні банку, з метою сплатити комунальні платежі. Кошти на рахунок поступили. Заповнивши квитанції, я натисла «Оплатити». Проте оплати не відбулося — термінал завис. Коли я прийшла в банк мене зустріло 2 менеджери по роботі з клієнтами, коли відбувся збій — обидві щезли. Довелося довго чекати. Нарешті одна підійшла, почала натискати червону кнопку на клавіатурі терміналу -«Cancer» — нічого не відбулося. І вона знову щезла. Загалом я провела у відділенні близько 50 хвилин, чекаючи на менеджера. Термінал картку так і не повернув. Друга менеджер, яка підійшла, ще й звинуватила мене в тому, що я натискала кнопки. На моє запитання, коли мені буде повернута картка, жоден менеджер чіткої відповіді не надала. З їх слів: «коли термінал буде заповнено грошима». Тобто, скільки ще клієнтів банку мають скористатися даним терміналом, що працює некоректно, покласти кошти без можливості перерахувати їх за призначенням, що б я могла отримати картку — місяць, два? Крім того, з«ясувалося, що за розблокування картки, яка залишися в терміналі (не з моєї вини, не втрачена мною), я маю спатити 30 грн? Крім того, схожа ситуація мала місце у січні 2019 року (м.Черкаси, вул. Сержанта Смирнова, 6): термінал гроші прийняв, проте персональний кабінет не працював, більше місяця не було змоги оплатити комплатежі. Складається враження, що банк зацікавлений у всих цих збоях, користуючись грошима довірливих клієнтів весь час „доки термінал заповнюється грошима“ і не працює персональний кабінет.
Ответ банка
20 января 2020, 12:39
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- StarFighter27
- 20 января 2020, 20:11
- #
Обычная история. Отдайте денежки, до скорого. Но банк Вас не поймет и деньги не вернет. Обычная история. Отдайте денежки, до скорого. Но есть лишь злоба дня. такие вот дела
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |