Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найогидніший сервіс

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
zebraca 17 января 2020, 0:26
04.01.2020 моє електронне пенсійне посвідчення, що дійсне до 02.2020 року було заблоковане без попередження, внаслідок чого я,інвалід 2 групи, мати двох малолітніх дітей, залишилася без засобів до існування. Працівники гарячої лінії ОБ мені повідомили, що нове ЕПП ВЖЕ ВИПУЩЕНЕ, АЛЕ ЩЕ НЕ ДОСТАВЛЕНЕ У ВІДПОВІДНЕ ВІДДІЛЕННЯ, ТОМУ ОТРИМАТИ ЙОГО НЕ МОЖНА! Скажіть будь ласка, а якого було його блокувати?!!! В жодному з банків України не блокуються діючі картки, поки клієнт не отримує нової картки! Це що геноцид щодо ВПО на державному рівні?!!08.01.2020р я відвідала відповідне відділення ОБ у м. Борисполі, по вул Нижній Вал 2, аби перевести гроші з нового ЕПП на іншу картку.Там я була неприємно здивована «роботою з клієнтами» Зленко Юлії Юріївни, котра у грубій формі відмовилася надавати мені послуги в межах її компетенції, через те, що я своїм зверненням заважала їй навчати стажера.Деякі послуги мені погодилася надати працівниця рецепшена, дуже їй вдячна, але при цьому багато сторонніх осіб дуже легко могли почути секретну інформацію та скористатися нею з метою шахрайства. Підсумок: провівши у відділенні банку дві години я, особа з фізичними обмеженням, змогла тільки отримати гроші готівкою, що було мені зовсім не зручно.
Тому, шановні співвітчизники, якщо у Вас є можливість користуватися послугами інших банків, ОБХОДЬТЕ ОЩАДБАНК СТОРОНОЮ! Бо там сервіс радянських часів рулить
Ощадбанк
Ответ банка
17 января 2020, 10:45
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ, контактний номер телефону.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться