Некомпетентний Контакт-центр, або як вгробити неймовірну кількість часу та неотримати результату
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Нарешті, потрапивши до якогось хлопчини в тому контак центрі мені розблокували Ощад24. Ура!!!
- +
- 0
- StarFighter27
- 15 января 2020, 10:47
- #
Дело втом, что на линии сидят 20% знающие свое дело люди, а остальные 80% - баласт, получающий просто так деньгию
После разблокировки карты,лимит может появиться.Снять лимит Вы можете,не дожидаясь живого оператора,слушайте и выполните инструкцию робота.Когда уже есть доступ к Ощад 24,зайдите в лимиты и там изменяйте,как Вам нужно.
- +
- 0
- StarFighter27
- 17 января 2020, 20:06
- #
И так тоже можно. Если мне в приват 24 надо поменять лимит на карте(не кредитной), а не переписываюсь в чате с сотрудниками операторами
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Минули свята…
Залишено повторний запит на зворотній зв'язок. Передзвонили. Описати спілкування немає цензурних слів… але спробую…
Описала оператору проблему. Мене попросили почекати. Чекаю… Чекаю… Чекаю…
Дівчинка№1 у мене питає: — Це ви намагались виконати таку операцію на таку суму? Відповідаю: — Так, я. Мені знову Дівчинка№1: — Зачекайте будь-ласка. Чекаю… Чекаю… Чекаю… Дівчинка№1: — Дякую за тривале очікування. Усі ліміти по Вашій карті — знято. Відповідаю: — Дякую. (УВАГА!!! Питання: не можу відновити доступ до Ощад24… при чому тут ліміти? я не про це запитувала...). Відповідаю: -Не можу зайти у Ощад 24. як відновити доступ? Дівчинка№1: — Для відновлення доступу я перемкну вас у автоматичне меню, там слідуючи підказкам ви зможете відновити доступ. Перемкнули: — Введіть 4-ри останні цифри вашої карти… ввела… _ Очікуйте з'єднання з оперетором для уточнення… Очікую… Очікую… Очікую… Дівчинка №2: — Доброго дня! Чим можу допомогти? Відповідаю, описую знову всю проблему. Отримую відповідь, Дівчинка №2: -Для відновлення доступу я перемкну вас у автоматичне меню, там слідуючи підказкам ви зможете відновити доступ. Відповідаю: -Мене щойно перемикали… Ввела 4ри цифри картки і перекинуло назад на операторів. Дівчинка №2: — Нічого, спробуйте ще раз. Відповідаю: — Ну давайте спробую. Перемкнули: — Введіть 4-ри останні цифри вашої карти… ввела… -Очікуйте з'єднання з оперетором для уточнення… Очікую… Очікую… Очікую… Дівчинка №3: Доброго дня! Чим можу допомогти? Описую свою проблему… Дівчинка №3: — Я перемкну вас на іншого консультанта, зачекайте будь-ласка…
УВАГА!!! Розмова тривала 40 хв. Автоматично перервалась по тайм-ауту(напевно) у 40 хв. Виникає враження, що спеціально перемикали між операторами, меню, консультантами, щоб через 40 хв перервався зв'язок.
Є у них онлайн підтримка… Пишу туди, мені радять звернутись у контакт-центр… додумайте самі якийсь прекрасний епітет… Повідомляю, що вже зверталась і питання не вирішене…
+17 хв безрезультатного спілкування.
Результати: ВТРАЧЕНО 57 хв власного часу, Ощад 24 заблокований і далі, проблема не вирішена.
Таке враження, що обслуговують просто неадекватні люди.
ПРОСТО ЖАХ.