Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентний Контакт-центр, або як вгробити неймовірну кількість часу та неотримати результату

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ShestakoT 14 января 2020, 15:40
Почалось усе невинно, зі спроби 26.12.2019р переказу між картками. Переказ відхилявся по причині перевищення ліміту(який я не встановлювала і не просили встановлювати), спроба зняття ліміту на преказ між картками — успіх відсутній. Спроба зайти у кабінет Ощаду24 — успіх відсутній, постійно при спробі спамило, що логін або пароль невірні. Спроба відновити пароль — безуспішно, мене вітають смс-кою про реєстрацію у Ощад24 і при спробі увійти… тадам!!! ЛОГІН І ПАРОЛЬ НЕВІРНІ… Отримано смс, що в цілях безпеки мій обліковий запис заблоковано, зверніться у контакт центр. Залишено запит на зворотній зв'язок 26.12.2019 — реакція відсутня.
Минули свята…
Залишено повторний запит на зворотній зв'язок. Передзвонили. Описати спілкування немає цензурних слів… але спробую…
Описала оператору проблему. Мене попросили почекати. Чекаю… Чекаю… Чекаю…
Дівчинка№1 у мене питає: — Це ви намагались виконати таку операцію на таку суму? Відповідаю: — Так, я. Мені знову Дівчинка№1: — Зачекайте будь-ласка. Чекаю… Чекаю… Чекаю… Дівчинка№1: — Дякую за тривале очікування. Усі ліміти по Вашій карті — знято. Відповідаю: — Дякую. (УВАГА!!! Питання: не можу відновити доступ до Ощад24… при чому тут ліміти? я не про це запитувала...). Відповідаю: -Не можу зайти у Ощад 24. як відновити доступ? Дівчинка№1: — Для відновлення доступу я перемкну вас у автоматичне меню, там слідуючи підказкам ви зможете відновити доступ. Перемкнули: — Введіть 4-ри останні цифри вашої карти… ввела… _ Очікуйте з'єднання з оперетором для уточнення… Очікую… Очікую… Очікую… Дівчинка №2: — Доброго дня! Чим можу допомогти? Відповідаю, описую знову всю проблему. Отримую відповідь, Дівчинка №2: -Для відновлення доступу я перемкну вас у автоматичне меню, там слідуючи підказкам ви зможете відновити доступ. Відповідаю: -Мене щойно перемикали… Ввела 4ри цифри картки і перекинуло назад на операторів. Дівчинка №2: — Нічого, спробуйте ще раз. Відповідаю: — Ну давайте спробую. Перемкнули: — Введіть 4-ри останні цифри вашої карти… ввела… -Очікуйте з'єднання з оперетором для уточнення… Очікую… Очікую… Очікую… Дівчинка №3: Доброго дня! Чим можу допомогти? Описую свою проблему… Дівчинка №3: — Я перемкну вас на іншого консультанта, зачекайте будь-ласка…
УВАГА!!! Розмова тривала 40 хв. Автоматично перервалась по тайм-ауту(напевно) у 40 хв. Виникає враження, що спеціально перемикали між операторами, меню, консультантами, щоб через 40 хв перервався зв'язок.
Є у них онлайн підтримка… Пишу туди, мені радять звернутись у контакт-центр… додумайте самі якийсь прекрасний епітет… Повідомляю, що вже зверталась і питання не вирішене…
+17 хв безрезультатного спілкування.
Результати: ВТРАЧЕНО 57 хв власного часу, Ощад 24 заблокований і далі, проблема не вирішена.
Таке враження, що обслуговують просто неадекватні люди.
ПРОСТО ЖАХ.
Ощадбанк
Ответ банка
14 января 2020, 17:59
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.

Комментарии - 5

+
0
ShestakoT
ShestakoT
14 января 2020, 19:43
#
Нарешті, потрапивши до якогось хлопчини в тому контак центрі мені розблокували Ощад24. Ура!!!
+
0
StarFighter27
StarFighter27
15 января 2020, 10:47
#
Дело втом, что на линии сидят 20% знающие свое дело люди, а остальные 80% - баласт, получающий просто так деньгию
+
0
ShestakoT
ShestakoT
15 января 2020, 13:36
#
Напевно якось так і є. Бо майже година пекла по телефону...і толку 0. І все ж таки ще 1 дзвінок і все нормально зроблено...
+
0
19036256
19036256
16 января 2020, 1:27
#
После разблокировки карты,лимит может появиться.Снять лимит Вы можете,не дожидаясь живого оператора,слушайте и выполните инструкцию робота.Когда уже есть доступ к Ощад 24,зайдите в лимиты и там изменяйте,как Вам нужно.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
17 января 2020, 20:06
#
И так тоже можно. Если мне в приват 24 надо поменять лимит на карте(не кредитной), а не переписываюсь в чате с сотрудниками операторами
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Некомпетентний Контакт-центр, або як вгробити неймовірну кількість часу та неотримати результату