Минфин - Курсы валют Украины

Установить

нездійсненні надії на зміни

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
halik0013 13 января 2020, 14:27
Отделение по адресу: Львов, ул. Пасечная, 51
На початку реорганізації банку видавалось все гарно.але нажаль робота змінилась в гіршу сторону.Загальні недоліки Ощаду на мій погляд… оплата і ціна за платіжну картку і термін виготовлення, відсутність можливості вирішення деяких питаннь безпосередньо в відділенні, відсилають в головне відділення, погана комунікація з іншими банками, оплата за перевірку балансу в терміналі\другий раз\ 3 гривні!!! шалені % за зняття готівки з банкомату, навязування кредиту на пенсійну картку\при чому відсутність підтвердження запиту\ маю на увазі що можна скористатись кредитом випадково і взнати про це тільки через деякий час наприклад через пів року.кредитну лінію навязують як обовязковий додаток до пенсійної картки\пенсійної!!!!!!!\ і ще є багато ,,-,, Тепер конкретно по відділенню Львів Пасічна 51.Працівники по роботі з Фізиними особами займаються якоюсь іншою роботою.7 раз за рік мав потребу поспілкуватись з данним працівником, 2 рази спілкування влаштувало,5 разів чекав від 10 ти до 20 хв. привідсутності черги!!! працівник робив абсолюно іншу роботу і практично завжди мене просили почекати в хамській формі.Термінал в цьому відділенні практично завжди працює не корректно\неодноразово звертав увагу на це працівникам, результат ..0..\термінал зависає коли є пік оплат комуналки.причому навіть вночі, коли навантаження немає і в інших відділеннях в цей час все добре.перевіряв особисто!\ внесення готівки це окрема тема, купюри приймає з 10 ти шт за першим разом 1 ну.процесс внесення коштів на картку або проплати готівкою займає купу часу.і нервів бо в результаті операції створюється чарга\в інших відділеннях термінали працюють чудово/ Відкрив рахунок в Ощаді бо відкрилось відділення поряд з домом, і поспішив. Нікому не пораджу цей банк.Буду радий якщо мій відгук комусь допоможе
Ощадбанк
Ответ банка
13 января 2020, 15:28
Доброго дня! Хочемо зазначити, що перед встановленням тарифів, банк проводить детальний аналіз ринку банківських послуг. Тарифи банку є середньозваженими та відкритими. Кожен клієнт має можливість з ними ознайомитись як на нашому офіційному сайті, так і відвідавши відділення банку.
Щодо ситуації зі співробітником, просимо вас деталізувати нам до особистих повідомлень, як його звуть. Обов'язково проведемо перевірку ситуації!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться