Минфин - Курсы валют Украины

Установить

нездійсненні надії на зміни

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
halik0013 13 января 2020, 14:27
Отделение по адресу: Львов, ул. Пасечная, 51
На початку реорганізації банку видавалось все гарно.але нажаль робота змінилась в гіршу сторону.Загальні недоліки Ощаду на мій погляд… оплата і ціна за платіжну картку і термін виготовлення, відсутність можливості вирішення деяких питаннь безпосередньо в відділенні, відсилають в головне відділення, погана комунікація з іншими банками, оплата за перевірку балансу в терміналі\другий раз\ 3 гривні!!! шалені % за зняття готівки з банкомату, навязування кредиту на пенсійну картку\при чому відсутність підтвердження запиту\ маю на увазі що можна скористатись кредитом випадково і взнати про це тільки через деякий час наприклад через пів року.кредитну лінію навязують як обовязковий додаток до пенсійної картки\пенсійної!!!!!!!\ і ще є багато ,,-,, Тепер конкретно по відділенню Львів Пасічна 51.Працівники по роботі з Фізиними особами займаються якоюсь іншою роботою.7 раз за рік мав потребу поспілкуватись з данним працівником, 2 рази спілкування влаштувало,5 разів чекав від 10 ти до 20 хв. привідсутності черги!!! працівник робив абсолюно іншу роботу і практично завжди мене просили почекати в хамській формі.Термінал в цьому відділенні практично завжди працює не корректно\неодноразово звертав увагу на це працівникам, результат ..0..\термінал зависає коли є пік оплат комуналки.причому навіть вночі, коли навантаження немає і в інших відділеннях в цей час все добре.перевіряв особисто!\ внесення готівки це окрема тема, купюри приймає з 10 ти шт за першим разом 1 ну.процесс внесення коштів на картку або проплати готівкою займає купу часу.і нервів бо в результаті операції створюється чарга\в інших відділеннях термінали працюють чудово/ Відкрив рахунок в Ощаді бо відкрилось відділення поряд з домом, і поспішив. Нікому не пораджу цей банк.Буду радий якщо мій відгук комусь допоможе
Ощадбанк
Ответ банка
13 января 2020, 15:28
Доброго дня! Хочемо зазначити, що перед встановленням тарифів, банк проводить детальний аналіз ринку банківських послуг. Тарифи банку є середньозваженими та відкритими. Кожен клієнт має можливість з ними ознайомитись як на нашому офіційному сайті, так і відвідавши відділення банку.
Щодо ситуації зі співробітником, просимо вас деталізувати нам до особистих повідомлень, як його звуть. Обов'язково проведемо перевірку ситуації!

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.3 44.25
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.3 44.25
Все курсы банка