Некваліфіковане та неповажливе ставлення до клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В головному відділенні Ощадбанку в місті Лозова Харківської області стався прикрий(не перший)випадок з оплатою комунальних платежів.Протягом останніх декількох місяців щоразу я не можу оплатити комунальні платежі через персональний кабінет.При зверненні до співробітника банку я спочатку отримала відповідь, що невірно вводу свій номер телефону.Та після багаторазових спроб правильного введення свого номеру телефона, мені щоразу в терміналі була дана відповідь, що такого платника не існує.Я знову звернулася до співробітника за допомогою, який особисто після неодноразових спроб створив мені новий персональний кабінет.Коли я самостійно спробувала зайти в свій персональний кабінет, ситуація повторилася знову і персональний кабінет не відкрився.Я вкотре звернулася до співробітника, але іншого, який мені зневажливо відповів.«А що я можу зробити?»-сказав він.Я звернулася на гарячу лінію банку, та консультант мені відповіла, що всі термінали працюють і, що вона теж нічим не може допомогти у цій ситуації,і запропонувала звернутися до управляючого відділенням, у якого сьогодні вихідний.Отже, можна дійти висновку, що в Ощадбанку працюють некваліфіковані спеціалісти, який можуть тебе «відіслати» до кого і куди завгодно, замість того, аби вирішувати ситуація.В результаті, я не змогла оплатити комунальні послуги.
Ответ банка
16 декабря 2019, 16:55
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий