«Ми відмовляємося вас обслуговувати»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
«на який незрозуміло чому йдуть податки» так он вроде прибыль приносит
https://minfin.com.ua/company/oschadbank/rating/
https://minfin.com.ua/company/oschadbank/rating/
- +
- +25
- theonewhoknowes
- 11 декабря 2019, 0:43
- #
Я гарячкувата людина і маю дещо особливу думку про неприватні організації і не хочу тут її обговорювати. Мені важливо, не який дохід він приносить, а що мені прийдеться витратити 3 дня на операцію, яка триває 2 години. Якщо банк приносить прибуток акціонерам, то вони звісно молодці. Але, цей прибуток можна пояснити банально тим, що більшість державних виплат у всіх сферах проводиться саме в цьому банку, і часто людей не запитують, чи хочуть вони ним користуватися. Це не вказує на його ефективність чи зручність. Для цього є інші показники.
- +
- +29
- StarFighter27
- 11 декабря 2019, 11:48
- #
Вы абсолютно правы. Я как бывший банковский работник скажу, что в Ощаде часто мнение людей засовывают в одно место. Главное на сегодня - это страховки, кредиты, депозиты и еще чего-то там. И все это делается на горбах сотрудниках и на Ваших же слезах
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Спочатку прийшлося їхати у відділення, що знаходилося біля університету, бо інші «не могли знайти картку». Після того як я приїхав, мені сказали звернутися наступного дня, бо вже пізно.
Я прийшов наступного дня, вистояв в черзі і почув: «ми не будемо вас обслуговувати, бо не хочемо затримувати інших клієнтів». Була перша година дня.
Зате вони настоювали на тому, щоб я отримав ще одну карточку і почали впихати мені свої рекламні фразочки, про те які прекрасні послуги на мене чекають.
От вам приклад державного банку, як й усіх інших державних установ — сором, на який незрозуміло чому йдуть податки. Ви порушуєте світові правила, і отримаєте за це наслідки.