Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк який не поважає своїх клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
igorponom 19 ноября 2019, 15:38
Слів не вистачає одні емоції!!!
01.11.2019 року Мама звернулася до відділення ощадбанку смт.Краснопілля, Сумська обл. для того щоб збільшити ліміт платежу. На відділенні сказали що допоможуть і пояснили що це можна зробити через банкомат. «Співробітник» — лапоть по іншому назвати не можно почала (в) маніпуляції з карткою в банкоматі щось там натискала вибирала сказала що не виходить. І пояснила (в) що дану операцію можно зробити через ощад 24 і пішли в кабінет провести дану операцію, але як виявилося лапоть картку забула (в) в банкоматі. Всі операції банкоматі проводилися співробітником. Інкасацію банкомату відмовилися проводити. Вирішили замовити нову карту. Написали заяву заповнили документи, щоб було зрозуміло всі ці оперції проводилися близько чотирьох годи. Як виявилося 19.11.2019 року картка 01.11.2019 року не була замовлена. «Лапоть» який проводив замовлення картки начав розповідати, що немає пластику, ще чогось немає. Тепер головне це банк який позіціонує себе як «Європейський», але обслуговування на рівні… жах.
Які висновки, Банк буде змінено.
Яка відповідальність працівника за те, що він 01.11.2019 року не здійснив замовлення картки????
І головний висновок, якщо є варіант змінити банк, змінюйте.
Все навкруги змінюється один ощадбанк не змінюється!!!
Ощадбанк
Ответ банка
19 ноября 2019, 17:52
Доброго дня! Шкода, що сталася подібна ситуація. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону, ПІБ, адресу відділення та прізвище співробітника, який Вас обслуговував. Ситуацію обов’язково перевіримо.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Банк який не поважає своїх клієнтів