Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк, який обманює клієнтів!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Ber 15 ноября 2019, 19:58
1. Банк послуги якого держава пропонує для надання соціальної допомоги. Я не вибрала самостійно бути клієнткою Ощадбанку, а змушена державою відкрити соціальну картку в даному банку.
2. Ощадбанк пропонує «безкоштовний» сервіс Ощад24. Але, якщо клієнт для зручності користування своїм рахунком використовує даний додаток, автоматично підключають платну послугу смс-банкінг!!! І навіть, якщо відключити послугу, то при кожному відкритті свого кабінету — маємо сюрприз!!! -7 грн / місяць!!! Банк не повідомляє про підключення даної послуги!
3. І ще один сюрприз!!! Для перевірки балансу більше 2-х раз на день знімається комісія 3 грн!!! Як можна ставити такі комісії на соціальні картки????? На які приходять соціальні виплати та субсидії!!! Як людям виживати з таким державним банком???
На ці картки надходять соціальні виплати, а з них максимально ще знімають комісії з усіх важливих послуг інформування!!!

Керівництво Ощадбанку, прошу звернути увагу на дану проблему, перестати неправомірно нарховувати комісію і обманювати клієнтів!
Прошу списати нарахування нечесної комісії на соціальну картку киянина з червня по листопад місяць.

Бажаю Ощадбанку покращити і удосконалювати сервіс надання послуг своїм клієнтам!
Ощадбанк
Ответ банка
19 ноября 2019, 13:00
Доброго дня! Підписуючи договір, Ви погоджуєтеся з його умовами. Послугу смс-інформування Ви можете відключити у відділення банку. Хочемо зауважити, що без підключеного смс-сервісу, особистий кабінет Ощад 24/7 буде недоступний.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться