Минфин - Курсы валют Украины

Установить

некомпетентність працівників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Alisa55 24 октября 2019, 22:56
В неділю 20.10.2019 зранку отримала смс, що рахунок заблоковано через непройдену ідентифікацію. Одразу ж зателефонувала в колл-центр для з«ясування причини, адже процедуру ідентифікації проходила вчасно ще на початку вересня. В ході розмови з працівником колл-центру було з»ясовано, що процедура ідентифікації була проведена працівником відділення невірно: замість використання основної картки перевірка балансу була здійснена за допомогою додаткової, хоча обидві картки у мене були з собою. Працівник колл-центру повідомив, що для розблокування рахунку необхідно пройти ідентифікацію у відділенні повторно, і це займає хвилину часу, просто ще раз перевірити баланс по рахунку з допомогою основної картки. З цим наміром я звернулася сьогодні у відділення, де працівник, що провела раніше ідентифікацію невірно, наполягала на тому, що згідно з інструкцією ідентифікацію можна пройти з будь-якою картою. Та, крім того, навіть за основною картою я не змогла цього зробити, так як чіп на карті не спрацював, магнітної стрічки на ній немає (електронне пенсійне посвідчення), а можливість скористатися технологією paypass саме на цьому відділенні відсутня. Після кількох невдалих спроб переглянути баланс за допомогою чіпа, працівником був зроблений висновок, що чіп вже не працює, карта заблокована і потрібно писати заяву на перевипуск основної картки до рахунку, а це можна зробити лише в обласній філії, яка займається картами тимчасово переміщених осіб. Одразу попередили, що перевипуск карти може зайняти більше часу, ніж заплановано. Враховуючи, що перший випуск електронного пенсійного посвідчення зайняв більше 4 місяців, плюс коментарі нижче підтверджують, що нічого не змінилося і картки не випускаються довший час через відсутність пластику і інші причини, дозвольте поцікавитися, яким чином я, як переселенка, особа з інвалідністю 1 групи, повинна отримувати свою пенсію?
Ощадбанк
Ответ банка
25 октября 2019, 12:18
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Ситуацію обовязково перевіримо та надамо зворотний зв’язок.

Комментарии - 1

+
0
Alisa55
Alisa55
28 октября 2019, 23:02
#
Проблема вирішена всього-на всього завдяки індивідуальному підходу до клієнта, дякую.
Прошу звернути увагу на внутрішні інструкції банку, які по різному трактуються працівниками відділення і працівниками інших підрозділів.
В моєму випадку працівники відділення проводять ідентифікацію тимчасово переміщених осіб (Постанова Кабміну 637) з допомогою будь-якої карти, відкритої до рахунку, а працівники колл-центру наполягають на необхідності проходження такої ідентифікації лише за основною картою.
Моя пропозиція Ощадбанку: проводити ідентифікацію за наявності карти до рахунку (основної або додаткової), що само по собі логічно, так як картою просто перевіряється баланс на рахунку. Крім того, інструкцію варто доповнити виключеннями типу, не спрацював чіп, завершився термін дії однієї з карт і т.п. Завжди можна ідентифікувати особу за паспортом, щоб нівелювати фінансові ризики. Ну і враховуючи, що є проблема з виготовленням та перевипуском карт (відсутність пластику, інші причини), не буде необхідності продукувати надмірний випуск непотрібної кількості карт, які не використовуються повноцінно. Знову таки, з власного досвіду, електронне пенсійне посвідчення у мене лише для проходження ідентифікації, для всіх банківських операцій використовую повноцінну банківську карту
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться