Швидкість і ощад це не можливо.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
я не є клієнтом цього банку, але ним був мій чоловік.я приносила вже три рази запит від нотаріуса про суму на картковому рахунку для оформлення спадщини.Вперше це було 31січня, вдруге на початку серпня і відповіді досі немає. Дізнатись причину неможливо листи беруть а відповіді не дають.Працівникикожного разу інші, попередні вже не працюють
Ответ банка
25 октября 2019, 12:00
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності! Постараємось пришвидшити процес. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ для зворотного зв’язку, а також адресу або номер відділення, на яке ви звертались та ПІБ вашого чоловіка. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв’язок.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий