Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга на Ощадбанк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Vakulenkoi 8 октября 2019, 13:03
Добрий день! Хотів би залишити скаргу на роботу ощадбанка, відділення в м. Носівка Чернігівської області. Я, Пінчук Олександр Валерійович, потрапив в неприємну ситуацію. При переказі коштів через термінал на особову карту, гроші не були зараховані, з помилкою: готівковий платіж не завершено. На віділенні була залишена анкета-заявка 18.09.2019, працівниками банку вона була оформлена не правильно. Не розумію на якій стадії рішення даної проблеми. Сьогодні 08.10.2019 інформацію ніхто не надає і навіть не беруть слухавку. Скільки ще чекати своїх же грошей?????
Ощадбанк
Ответ банка
8 октября 2019, 14:06
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності через технічний збій у роботі інформаційно-платіжного терміналу. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону, ПІБ та номер вашого обслуговуючого відділення. Ситуацію щодо вашої заявки перевіримо та надамо зворотний зв'язок.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться