Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
svitlana73 27 сентября 2019, 18:18
17.09.2019 я звернулась у від.по вул.Проспект перемоги75/2, у мене було зняття коштів без мого відома і я заблокувала картку, замовила нову на адресу Шовковична 20. 24.09 я пішла на Шовковичну дізнатися коли буде готова, консультант мені порадив позвонити на гарячу лінію, бо по моїй картці навіть не сформований номер, ввечері дзвоню на гарячу лінію де мені порадили звернутися знову у відділення банку бо не коректно введені мої дані, у мене питання чи довго мене будуть ганяти і як замовити картку, коли на даний момент мій паспорт знаходиться на переоформленні, гроші є скористатись не можу, чекаю на відповідь.
Ощадбанк
Ответ банка
30 сентября 2019, 10:36
Доброго дня! Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону та ПІБ. Ситуацію перевіримо і з вами зв'яжемося.

Комментарии - 1

+
0
Олег Фомін
Олег Фомін
29 сентября 2019, 13:20
#
Як ви замовили нову картку, якщо ваш паспорт знаходиться на переоформленні?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться