Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Валютні операції

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Olenaclient 27 сентября 2019, 17:45
Звернулася у відділення в Пущі-Водиці для покупки 200 $, купила долари 1990 року. Здавалося б, банальна операція і історія на цьому мала би закінчитися. Але ні, це ж Ощад. На наступний день я звернулася назад в це ж відділення з цими ж 200 доларами, щоб поміняти їх назад в гривні (так буває, долари не знадобилися). І тут почалося цікаве: 100 доларів мені обміняли, а 100 доларів відмовилися приймати, мотивуючи це тим, що машинка їх не розпізнає. На мої претензії, що вчора мені їх в цьому ж відділенні продали (а значить їх машинка мала би бачити) і надавши квитанцію про покупку валюти, я отримала відповідь від начальника відділення, що не вона мені їх продавала і що мені продала ці долари касирша, яка була в Пущі-Водиці один день і має постійним місцем роботи відділення на Оболоні. Начальник відділення сказала шукати касиршу, яка продала і питати в неї, чому вона мені продала таку валюту. Після почутих слів я подумала, що мені в державному банку просто підсунули фальшивку, настрій було зіпсовано, довелося в свій робочий час їхати у відділення на Оболонь в пошуках того касира, який мені продав валюту. У відділенні на Оболоні мені без проблем обміняли 100 доларів на гривні, жодних проблем не виникло. Так от, після такого квесту, я зробила остаточні висновки для себе про Ощад. Я розумію, що машинка може не розпізнати валюту, але потрібно вміти підбирати слова (особливо начальнику відділення). Наприклад, замість «шукайте касира, який Вам продав їх і питайте у неї, чого вона їх Вам продала», сказати «так буває, іноді машинки не розпізнають валюту старого року, Вам просто потрібно звернутися в будь-яке інше відділення». У цьому ж відділенні дівчинка, яка зустрічає і має допомагати клієнтам на все відділення вимагає пояснити, з яким питанням Ви прийшли. Якщо Ви відмовляєтеся відповідати, то звучить фраза «Раз я спрашиваю- надо отвечать». Про швидкість обслуговування взагалі краще промовчу… Ви можете і далі обвішати все відділення Ощаду стендами про те, які Ви «турботливі, зручні і т.д.», але толку з цього ніякого. Це найгірший банк, в якому я обслуговувалася.
п.с. До речі, протягом моїх візитів у відділення Ощаду якийсь бідолаха намагався оформити страховку… Він там був 2 години (і скільки ще стояв після того, як я пішла, не знаю).
Ощадбанк
Ответ банка
30 сентября 2019, 9:09
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші контактні дані для зворотного зв’язку. Зі співробітниками Банку буде проведене додаткове навчання щодо поліпшення якості.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться