Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк не реагує на своїх клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Cka3ka 3 сентября 2019, 0:04
вже 2 роки клієнт цього банку, Corplight і Web-banking це жах, не знаю для чого все ускладнювати, переводять на нові технології (в лапках), а насправді навязують такі сирі продукти що ще рано показувати нормальним людям, вони взагалі пробували користувалися ЦИМ недо ПО… Барс Юніті це якийсь треш, так як вони удосконалюють продукти Державних органів їх потрібно було звільнити вже через півроку коли вони їх вводили. Постійно все грузиться і випадає в якусь помилку, удосконалення які анонсували ще на початку 2018 році в вересні 2019 ще навіть і немає. Банк непоганих, тарифи нормальні, відділення — ні, банкомти — плакати хочеться коли йдеш знімати готівку, ІПТ — окрема розмова більше мінусів чим плюсів, хоча іноді вони в плюс коли працюють. Контакт-центр -таке відчуття що Ощадбанку не розказали яка повинна бути їхня функція, вони нічого не знають, а по всім питанням відправляють в відділення, для чого їх взагалі наймають, робот-автовідповідач і так зробить за них цю роботу і дешевше. Не раз спілкувався з Контакт-центром… останній раз витратив 20 хв свого часу щоб дізнатися що крім відділення мені ніхто не допоможе… потім добиратися до відділення щоб потім у відділенні відправили заявку і Київ її вирішував. Банк дуже замкнутий, він не спішити повідомляти клієнтів про свої якісь нововведення, розірвали партнерство з Укргазбанк і норм, а я знімаю ще 2 місяці гроші і не знаю що вже банк знімає за це комісію, банк захотів перевести клієнтів на новий клієнт банк і не оновлює ключі, а ти ждеш тиждень сертифікатів на старий Corp2 і не розумієш що не так, а потім ще ждеш 2 дні поки тобі дадуть доступи щоб новий клієнт банк запрацював. Я думаю що скоро зміню банк і це буде логічно, як з тобою так і тобі потрібно.
Ощадбанк
Ответ банка
3 сентября 2019, 16:56
Доброго дня! Будь ласка, деталізуйте, про яке саме відділення йде мова? Що саме вас не влаштовує в банкоматах?

Комментарии - 1

+
0
StarFighter27
StarFighter27
4 сентября 2019, 21:12
#
Банку и не нужно быстро реагировать на Ваши проблемы. Для него сейчас в приоритете страховки, депозиты и кредиты и т.д. На все остальное - им плевать. По поводу контакт-центра - вы правы. Сейчас там сидит такой персонал, что уж лучше робота поставить
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Банк не реагує на своїх клієнтів