Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Про не повернення коштів.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Oish 29 августа 2019, 12:19
Доброго дня… Я клієнт банку ощад… Вкрай незадоволена його роботою… Почну з початку… Я знімала кошти 29.03.2019 року в банкоматі Приват банку по вул. Соборна, 4 в смт Крижопіль Вінницької області, з зарплатної карти Ощаданку, три платижі пройшли успішно, коли знімала з карти четвертий платіж, банкомат завис, карту повернули, а кошти я не отримала, сума 1000 тис. грн… Того ж дня, я зателефонувала на гарячу лінію як Приват банку так і Ощадбанку, також, того ж дня написала заяву про повернення коштів… До сьогодні відповіді не отримала жодної, тому була змушена звертатись повторно… 22 травня 2019 року, я звернулась повторно з заявою про повернення коштів… оскільки моя перша заява, за словами працівників банку загубилась по дорозі до Центрального офісу… Щотижня я заходила до банку цікавилась долею розгляду заяви… Нажаль, жодної відповіді не було… Звернення на гарячу лінію, теж не дали жодного результату,… вони лише могли надати мені інформацію про, те чи надходили мені кошти на рахунок… хоча цю інформацію я і сама бачу… Сьогодні знову, в черговий раз звернулась до працівників Крижопільського відділення Ощадбанку, щоб дізнатись, що з моєю заявою, отримала відповідь, що кошти я виявляється вже давно отримала, хоча я їх на очі не бачила… Так, що ще заплатила сьогодні 150 грн. за те, що мені платно будуть шукати мої платежі… Дурять нас як хочуть, а потім ображаються чому люди не довіряють банкам.… Шарашкина контора, а не Ощадбанк… Що скажете… кошти я не отримаю, чи як… Може до правоохоронних структур звертатись, чи до журналістів, а можливо іще краще до міжнародного суду…
Ощадбанк
Ответ банка
29 августа 2019, 14:40
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть нам в особисты повідомлення ваше ПІБ, контактний номер телефону та до якого відділення ви звертались для написання заяви.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться