Квест «Купівля монет НБУ в Ощадбанку»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Чем больше вы жалуетесь тем вероятнее что этот единственный кассир напишет заявление и касса в банке уже работать не будет благодаря вам
- +
- 0
- Masha Pasechnik
- 29 августа 2019, 14:11
- #
Дуже несподіваний перебіг подій - клієнт винен у тому, що Ощадбанк не може працювати?
Якщо звільниться ця касирка не навчиться працювати і звільниться, то на її місце прийде інша, якщо не прийде, то НБУ змінить місце для отримання монет - я саме так бачу вихід із ситуації
Але мовчати і чекати, що всі самі просто почнуть краще працювати - вважаю хибною стратегією поведінки ;)
Якщо звільниться ця касирка не навчиться працювати і звільниться, то на її місце прийде інша, якщо не прийде, то НБУ змінить місце для отримання монет - я саме так бачу вихід із ситуації
Але мовчати і чекати, що всі самі просто почнуть краще працювати - вважаю хибною стратегією поведінки ;)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
О восьмій ранку двері відчиняються, але… але касирки з каси №3 (єдиної каси, що працює з монетами НБУ) немає на місці, або вона є на місці, але приймає касу, або вона є на місці, але в неї ще не завантажений комп*ютер…
Три рази я приходила сюди, і три рази я була вимушена чекати. Дзвінок на гарячу лінію Ощадбанку приніс досить «цікаву» інформацію: «Дякую, що зателефонували. Так, каса має працювати з 8ої години, а якщо не працює, то зверніться до керуючого відділенням»
Три рази «ха-ха», хіба поважаючий себе Керівник відділення стає до роботи о восьмій годині? Охоронець, на моє прохання запросити в зал Керівника/Адміністратора, сказав, що ще дуже рано, і він приходить на роботу пізніше.
Мінімальний час, який мені довелося там провести – це були 15 хвилин, бо того разу я не принесла копію паспорта, а лише оригінал, якого їм не вистачило (авжеж зробити копію в Ощадбанку не можуть), як в анекдоті «Мила, чого ти говорила по телефону лише 10 хвилин, а не 2 години. Що ж сталося? – Хтось номером помилився» ))) максимально – 30 хвилин і це не в черзі, а безпосередньо біля віконечка
Буду й далі писати-дзвонити і сподіватися, що Ощадбанк навчиться працювати з клієнтами, хоч і вимушеними, а не лише зробить гарні ремонти і купить нові меблі.
Дякуємо за сигнал.
Перевіримо інформацію у відділенні.