Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахлива система обслуговування клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
tanushyk24 15 августа 2019, 13:46
Доброго дня. Ви мене вибачте, але це ж просто жах. В деталях напишу що саме мене обурило в обслуговуванні ощадбанку. Відразу напишу, що вини працівників банку тут немає ніякої, просто система кимось придумана дуже складна. Я по роботі мала змогу перетинатися з різними відділеннями банку, але ж якщо така ситуація виникне у старенької бабці, то я навіть уявити не можу, як бути таким людям. Більше, ніж тиждень тому я по своїй вині втратила свою зарплатну картку, потім я звернулась у відділення Ощадбанку, що знаходиться в моєму місті, прийшла з паспортом та ІПН для перезапуску картки та зняття готівки з МОГО Ж рахунку. Перезапуск картки мені замовили, але як виявилось зняти свої кошти я мала змогу лише після 2 днів (як пояснили, весь цей час присвоювався номер до картки перезапущеної). Пройшло 2 дні, прийшла знову у відділення, щоб зняти кошти, виникли проблеми з номером… щоб зняти готівку, потрібно в call-центрі дізнатися середні 6 цифр своєї картки, спочаку сказали, що мій номер мобільний не підв'язаний під картку, а потім додали, що картку, яку я замовила мені не випустять, бо на цей вид картки немає пластику!!! Вибачте, це як????? І це моя зарплатна картка! Мені замовили перевипуск такого ж типу, як була та, що я втратила, яка була по договору колись оформлена (mastercard), сказали, що нічим допомогти мені не можуть, кошти зняти я не можу, треба перезамовляти знов картку, якогось іншого виду!!! І ЗНОВУ ЧЕКАТИ 2 ДНІ! Чекаю 2 дні… знову приходжу… знов проблема з прив'язаним номером… в кол-центрі відправляють у відділення для підключення, у відділенні — до кол-центру… деякі цифри мають повідомити в кол-центрі, деякі у відділені банку… я не розумію, це ви не довіряєте своїм же працівникам, чи типу таким способом робите конфіденційність інформації? І ще один момент… чому не можна зняти готівку більше, ніж 2 тисячі на добу???!!! з мого ж рахунку!!! з паспортом і ІПН!!!??? Це дуже обурює, так як на той момент мені потрібна була вся сума коштів (7000)!!! наступні 2000 грн я можу зняти через добу і перед тим знову дзвонити в кол-центр, щоб у відділенні банку могли видати мені мої ж кошти!!! Для чого ці ліміти!!! Я вважаю, якщо я особисто прийшла з оригіналами своїх документів отримати готівку з свого ж рахунку… до чого тут картка.....? У відділені сказали, що «картка — це ключ до вашого рахунку», невже мало мого ІПНу і паспорта, щоб зняти свою зарплату???!!! Чому так все складно??? Раніше, пару років тому таких проблем не було. У людей бувають різні ситуації, що потрібно кошти терміного! я ж не за кредитом прийшла до вашого банку, а за своїми заробленими коштами!!! На мою думку з карткою можна зробити більше шахрайських дій, ніж коли приходять особисто з паспортом до відділення. А як бути пенсіонерам стареньким, коли вони попадають в такі схожі ситуації? Візьміть до уваги, зробіть простішу систему обслуговування, щоб до вашого банку хотілося звертатися. Особисто як на мене, після то, що сталося зі мною і якби виникло питання в якому банку відкрити депозит, це був би точно не Ощадбанк. Вибачте.
Ощадбанк
Ответ банка
15 августа 2019, 15:32
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності та витрачений час.
При випуску нової картки можливо отримати кошти з рахунку, якщо ви звернулись до відділення банку, де відкрито рахунок, будь яку суму.
Для уточнення проблеми випуску картки, просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення.

Комментарии - 1

+
+9
Qwerty1999
Qwerty1999
15 августа 2019, 15:15
#
«Чому так все складно??? Раніше, пару років тому таких проблем не було.»

Действительно, ещё пару лет назад можно было по паспорту снять с карточного счете любую сумму через кассу.

Вороватым сотрудникам Ощадбанка такая ситуация открывала отличные перспективы к обогащению - начальник отделения по договорённости с кассиром печатает расходник, оба подписывают и деньги делят по-братски...
 
Подпись клиента срисовывается с экземпляра договора, что храниться в банке - и дело в шляпе.

А потом  вновостях читает информацию о сбежавших сотрудниках банка, унесших с собой миллион или даже больше клиентских средств.
Именно для ограничения возможности воровства клиентских средств безопасники Ощадбанка придумали такие горбатые схемы получения денег без наличия банковской карты.

Я не понимаю только одного, почему вы не заблокировали утерянную карту и не оформили дополнительную карту мгновенного выпуска к этому же банковскому счёту - тогда бы у вас сразу был полный доступ ко всей сумме на счету.
Сняли бы все деньги и только потом подали заявление на аннуляцию утерянной карты.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Жахлива система обслуговування клієнтів