Повернути кошти - серйозна проблема!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Я вас искренне понимаю. Но господин Пышный который керует банком ни чего не понимает что он творит. Рыба гниет с головы!
- +
- +13
- StarFighter27
- 12 августа 2019, 22:18
- #
Вот это реальный отзыв о работе Ощада, чем следующий. Операторы Вам никакой гарантии не дают о возвращении денег, так как их ответы это всего лишь отмазка. В банке ужасная текучка, о причинах которой я писал много-много раз. И я не удивлен, что сотрудник, с которым Вы имели беседу, уволился, а Ваша заява пошла на шредер. Единственное что я могу посоветовать - обратиться в НБУ. Так Вы ничего не добъетесь. Хоть 100 заявлений пишите - это ничего не даст!
У меня была аналогичная ситуация, с картой Приват банка и банкоматом банка Пивденный.Деньги вернулись автоматом, без написания заявления, без СМС оповещения о возврате, я даже не поняла возврата, только баланс оказался больше, на ту сумму. Проверьте выписки по суммам. https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/124091
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
7 травня мною було написано відповідну заяву щодо повернення коштів.
Чому цілий місяць чекав? Бо консультантка call-центру сказала, що не потрібно писати жодні заяви і кошти буде повернути автоматично через 30 днів, що виявилося НЕПРАВДОЮ!
24 травня зателефонував працівник відділення, сказав, що кошти знайшли і повернуть після того, як я скажу код операції, яка не пройшла. Я звернувся ув відділення, і того ж 24 травна одержав виписку по картковому рахунку, дізнався код операції і ця інфоомація була додана до моєї заяви.
15 червня я звернувся у відділення, щоб дізнатися, коли відбудеться повернення. Менеджер, який займався моїм питанням, сказав, що гроші буде повернуто до 8 серпня і не пізніше.
25 липня я звернувся у відділення у телефонному режимі, мені повідомили, що такий працівник більше у них не працює і вони НЕ МАЮТЬ ПОНЯТТЯ ПРО МОЮ ЗАЯВКУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ЇЇ ОПРАЦЮВАННЯ. В зв«язку з цим, я відправив фото заяви, яку писав 7 травня, пообіцяли розібратися.
Декілька разів телефонував у серпні, ніхто нічого не знає. З тим менеджером зв»язатися не можуть, нову заявку відправили але жодної відповіді по ній немає, коли повернуть кошти теж ніхто не знає!!!
8 серпня пройшло, на сьогоднішній день вже 12 серпня. З моменту помилкової операції пройшло більше 4-ьох місяців, з моменту написання заяви — БІЛЬШЕ 3-ьох місяців, а це значно більше ніж обіцяні 45 днів.
Ці кошти є на моєму рахунку, але вони ЗАБЛОКОВАНІ!!!
Які ще докази я повинен надати? Які ще заяви я повинен написати?
І найголовніше питання — СКІЛЬКИ ЩЕ РОКІВ Я ПОВИНЕН ЧЕКАТИ, ЩОБ МЕНІ РОЗБЛОКУВАЛИ ЦІ КОШТИ?
Дякую за якісне, а головне — «ОПЕРАТИВНЕ» обслуговування!