Минфин - Курсы валют Украины

Установить

величний банк- огидне обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Олена Соколовська 24 июля 2019, 21:39
Юридичною особою за прикрих обставин E-Token, який забезпечував доступ до системи дистанційного обслуговування було втрачено, про що у телефонному режимі було повідомлено керуючого територіальним відділенням АТ «Ощадбанк» м.Дніпра. Після довготривалих надсилань заявок керуючим відділенням до головного офісу АТ «Ощадбанк» про відновлення доступу до поточного рахунку, незрозумілих відмов у їх прийнятті без пояснення причин з боку головного офісу майже через тиждень було запропоновано написати заяву про перехід на обслуговування в систему Corp Light та підписати відповідний договір, що і було здійснено нами того ж дня. Увесь цей час управління рахунком було обмежене, термінові платежі сплачувались шляхом складання паперових платіжних доручень зі сплатою комісії, встановленої тарифами, у розмірі 50,00 грн за один документ.
Після тривалого очікування результату та щоденного зясування стану відновлення доступу сьогодні нами здійснена спроба вирішити питання або хоча б отримати інформацію через телефони гарячої лінії підтримки клієнтів. Після численних переадресувань один на одного жодним з фахівців проблему не вирішено, жодної інформації не надано, не визначено термін, коли і де її можна отримати, вже не кажучи про безпосереднє відновлення доступу, не надано інформацію про підрозділи, відповідальні за вирішення проблеми. В результаті фахівцем відділу технічної підтримки після перемовин с керуючою відділенням знову запропоновано звернутись до керуючого відділенням, яка має нас «заспокоювати». Це при тому, що ЮРИДИЧНІ ОСОБИ потребують надання банківських послуг, передбачених ліцензію, а не психологічних послуг.
Результатом «заспокоєння» виявилася інформація, що у зв’язку зі зміною якихось внутрішньобанківських процедур необхідно заново пере підписати якісь договори і тільки після цього можна буде подати заявку на ключі для відновлення доступу до поточного рахунку. Тобто, замість вирішення проблема повернулась до первісного стану з невизначеними перспективами, оскільки жодний фахівець банку не може надати інформацію про тривалість процедури. Діяльність юр.особи протягом ДВОХ ТИЖНІВ паралізована і продовжує залишатись такою на невизначений термін. Натомість, зобов’язання по сплаті контрагентам за роботи та послуги, зарплати персоналу, податків залишається та має супроводжуватись складанням паперових платіжних доручень та сплатою драконівських комісій за кожний документ. Вже не вперше будь-яке елементарне питання стає непереборною проблемою, причому Величний Київ кидає напризволяще своїх же «бійців»на місцях, відмахується від клієнтів, проте пафосно декларує №1 серед провідних банків.Тільки з якого боку рахувати? Питання риторичне.
Ощадбанк
Ответ банка
25 июля 2019, 11:15
Доброго дня!
Приносимо вибачення, за надані незручності.
Проблему буде вирішено.
Просимо вказати в особисті повідомлення юридичну назву, код ЄДРПОУ, ПІБ представника та контактний номер телефону.

Комментарии - 1

+
0
Олена Соколовська
Олена Соколовська
25 июля 2019, 18:41
#
Може хтось подумав, що ситуація зрушилась з місця після «наданих незручностей»? Ви помиляєтесь. Сплинула доба, а ніхто навіть не поворухнувся... Загадковий бек-офіс, спілкування з яким так самовіддано охороняють від керуючого управлінням до call-центру гордовито мовчить, четверту добу тримаючи заявку без руху. Видно, не царське це діло....
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / величний банк- огидне обслуговування