Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обладнання старе, колл центр ні на що не здатен.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Yurij201033 18 июля 2019, 16:55
Сьогодні з картки ощадбанку через банкомат ощадбанку намагався зняти гроші. На завершальній стадії процесу, банкомат видав картку, почав відраховувати вказану йому суму і зупинився. Почав перезавантаження системи. У цей час прийшла смс про видачу коштів. Звернення до 0800210...№ 1 отримав запевнення що гроші хоч і списані з рахунку, але не видані, їх повернуть у строк від 2 годин до 3 діб. Звернення № 2 (через дві години), отримав від оператора щиру відповідь, що гроші списані і треба звертатися із заявою до банку та у 45 денний термін банк її розгляне. При цьому представника колл центру цікавило питання номеру банкомату, виказано сумнів у тому що таке можливо. «Гроші ви мали отримати»… У проханні записати скаргу на роботу банкомату, сервісу ощад24/7 ( який не прийняв пароль та за відновлення зажадав введення повної інформації по картці, включаючи cvv код) представник колл центру відмовив. Хочу. 1. Поверніть гроші. ( заява написана, 45 діб чекати то не є правильно) 2. Хто винен у цій ситуації ( технічний стан банкомату, програмне забезпечення, або що інше. Світло не відключалося, всі сторонні термінали тих проблем не мали. 3. Може потрібні якісь навчання для колл центру, щоб не приходилося у майбутьному вислуховувати про свою провину у тому, що не працював ощад24/7 ( вже відключив цю платну послугу, як не потрібну), та дайти можливість ( листок з ручкою), як не має можливості інакше записати скаргу клієнта.
Ощадбанк
Ответ банка
19 июля 2019, 11:05
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Технічні труднощі рідко, але виникають.
Просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, адресу відділення, де писали заяву на повернення коштів, в особисті повідомлення. Проаналізуємо ситуацію.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Обладнання старе, колл центр ні на що не здатен.