Минфин - Курсы валют Украины

Установить

жахливий банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
alex1307 3 июля 2019, 13:58
19 червня отримала смс про випуск картки та інформацію про залишок коштів по субсидії. Картка мала б бути доставлена на протязі двох тижнів. Час пройшов… сьогодні вирішила поцікавитись чи вже є картка на відділенні, оскільки з банку ніхто не пише. Отримала смс на вайбер, що на картку потрібно чекати ще 9 днів! і забирати картку потрібно на відділенні на степана бандери. я проживаю на В. Великого, поруч є відділення! вирішила ще раз зателефонувати на гарячу лінію й уточнити чому саме на степана бандери й чи можна змінити відділення. Сказали, що відділення обране найближче до соціального захисту та змінити відділення не можна. На питання куди звертатись зі скаргою, сказали в соцзахист. Зателефонувала в соцзахист, отримала відповідь що вони картки не випускають і привязки до відділень не мають і що я не єдина хто має нарікання на ощадбанк. Що за сервіс банку? що за дивна прив'язка до адреси соцзахисту? Привязка мала б бути до адреси прописки Клієнта та пошук для нього найближчого відділення! таке складається враження що якому відділенню бракує клієнтів туди і направляють. і чому такий довгий термін випуску картки. Надіюсь що найближчим часом для отримувачів субсидії коло банків розширеться й можна буде перейти на банк, який є лояльним до Клієнта та дбає про його комфорт!
Ощадбанк
Ответ банка
3 июля 2019, 14:34
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Ви можете звернутись до зручного, для вас, відділення, написати заяву на перебранчування рахунку до іншого відділення.
В разі не отримання картки станом на сьогодні, вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону. Проаналізуємо ситуацію.

Комментарии - 8

+
0
alex1307
alex1307
3 июля 2019, 15:07
#
Чому я це все маю робити особисто? картка не знаходиться на відділенні! в процесі випуску! на даному етапі я вважаю є достатньо того що я зверталась з даним проханням на гарячу лінію! де я почула відмову!
+
0
19036256
19036256
3 июля 2019, 17:30
#
Alex1307
При перенаправлении карты на другое отделение,обязательно уточните -эта услуга без платная или нет.?Потому,что эта услуга стоит 75грн.
+
0
alex1307
alex1307
3 июля 2019, 18:27
#
Дякую за інформацію!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 июля 2019, 20:19
#
Снять деньги с карточного счета в Ощадбанке можно и без физического наличия карты — необходим только паспорт.
Процедура описана на сайте Ощадбанка.
+
0
alex1307
alex1307
4 июля 2019, 10:12
#
Можна якщо є перевипуск карти, а якщо перший раз відкривають рахунок то він є не активний і повинна бути картка, для активації. так мені пояснили на відділенні.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
4 июля 2019, 11:10
#
Alex1307
«19 червня отримала смс про випуск картки та інформацію про залишок коштів по субсидії.»
«якщо перший раз відкривають рахунок то він є не активний і повинна бути картка»

Одно ваше сообщение противоречит другому…

Если счёт открывается впервые и пока ещё не активен, то он должен быть нулевой…
Если счёт уже открыт и активен, то на него могут быть зачислены средства…

И если у вас на карточном счету к вновь выпущенной карте уже есть остаток средств — счёт однозначно активный, а вот карта ещё нет.

Узнайте номер карточного счёта и по номеру сможете снять немного денег через кассу по паспорту.

Можете переспросить в банке — как они умудрились на вновь открытый и неактивный банковский счёт зачислить субсидию.
Ответ должен быть достаточно интересным…
+
0
alex1307
alex1307
4 июля 2019, 11:55
#
Так як вони пояснюють що кошти були на рахунку в банку, вони за мене оплачували субсидію,надлишок коштів, який лишився вони перевели на картку, картки я ще не отримала і вони мені говорять що без картки я зняти тих грошей не можу. я думала взяти паспорт і по паспорту зняти кошти, не видають, пояснюючи тим що картка не активна і що перший раз треба знімати по картці.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
4 июля 2019, 22:41
#
В банке деньги учитываются исключительно на банковском карточном счёте, открытом клиенту.

Карта — всего-лишь один из вариантов доступа к банковскому счёту.

Можете зайти в Ощад24 и увидеть номер своего карточного счёта и сумму денег на нём.

Чтобы снять деньги в банкомате без карты, клиенту нужно зайти со смартфона в мобильное приложение «Ощад 24/7» и выбрать функцию «Получение наличных без карты».
Затем нужно указать сумму для снятия и номер мобильного телефона.

https://www.oschadbank.ua/ua/press-service/news/4344421/

Сейчас точно не помню суточный лимит для такого варианта снятия, но вы всегда сможете уточнить все подробности по телефону 0-800-210-800

Кстати, пока писал этот комментарий — сайт Ощадбанка скоропостижно упал.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться