Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нав'язування послуг, які не можуть виконати

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
tani72 6 мая 2019, 12:50
Працівники банку атакували по телефону і пропонували замінити мою картку, на яку я отримую пенсію, на картку «Преміум». Відстоявши годину в черзі (облуговування однієї особи 20-25 хв, працювало 2 оператори), я почув, що картку потрібно виготовляти і мені зателефонують. Через два тижні прийшло повідомлення, що маю стару картку заблокували, я сьогодні поїхав і почув, що нову мені видати не можуть бо « в Киеве пластика нет». На питання коли буде, відповіли: « Приезжайте, узнавайте». Це означає- стійте в черзі і сидіть без пенсії. Питання: для чого нав'язуваит послуги, які ви не в змозі виконати, для чого було анулювати стару картку і скільки я буду сидіти без пенсії?
Ощадбанк
Ответ банка
6 мая 2019, 15:41
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Проаналізуємо ситуацію, надамо зворотній зв'язок.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Нав\'язування послуг, які не можуть виконати