Отримання монетизації субсидій
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Хочу виразити свое крайне не вдоволення роботою банку. Для отримання коштів по субсидіїмене примушуть відкривати картковий рахунок. Тільки вдумайтесь в абсурдність ситуації. Кошти є, я маю право їх отримати в касі з паспортом і кодом а відділення не має права мені їх видати. І це слова керівника відділення. Гаряча лінія не дієва. Питання не вирішуються а тільки знаходяться відмовки чому питання не можливо вирішити. Затягуються процедури всіма можливими способами і клієнт ставиться у безвихідне положення вимушений підкоритись системі
Ответ банка
15 апреля 2019, 14:19
Добрий день. Шкода, що у вас сформувалось таке враження від отримання коштів за процесом монетизації субсидій через Ощадбанк. Оскільки для зручності клієнтів розроблено оптимальний механізм виплати грошей. Завдяки картці отримувати належні вам суми зручніше, оскільки для цього не потрібно відвідувати відділення. Вони просто надійдуть на ваш рахунок, а ви зможете сплатити комунальні платежі через Ощад 24/7, рохрахуватись карткою чи отримати готівку у найближчому банкоматі.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий