Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Підключення кредитного ліміту на зарплатну карту без прохання клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Makhyboroda 10 апреля 2019, 10:01
Доброго дня, маю зарплатну карту від Ощадбанка. На неї без моєї згоди підключили кредитну лінію в розмірі 1500 грн. За 1,5 роки користування зп картою кердитну лінію я не використовувала, а кошти за обслуговуання кредитної лінії списувалися. 08.04.2019 року звернулася на відділення у м. Васильків, вул. Декабристів 41 з проханням відключити кредитну лінію, вона мені не потрбна. Нащо від працівника банку у відповідь на своє питання я почула відповідь: « Ми не можемо його закрити, ми можемо тільки його перенести». Через 25 хв активних дискусій з працівником банку, вона в мене прийняла заяву на відключення, і проінформувала що, до кінця дня (08.04.2019) кредитна лінія закриється і мені надійде смс з коректним залишком моєї заробітної плати. На сьогодні 10.04.2019 року кредитний ліміт не закрили, питання до центрального офісу Ощадбанка, по якій причині мені і на даний час не закрили кредитний ліміт??? Вже проходе третій день від моменту мого звернення. Причина в працівниках відділення міста Васильків?? Чи працівників головного офісу, що так довго розглядають мою заяву???
І чому різниця інформація яку надає ваша гаряча лінія і працівники відділення??
Коли мені надійде смс повідомлення, що кредитну лінію відключили???
Чи можливо звернутися з офіційним зверненням до Національного банку??
Ощадбанк
Ответ банка
10 апреля 2019, 11:03
Добрий день. Перепрошуємо за завдані незручності.
Кошти за обслуговування кредитним лімітом списуються тільки за у випадку користування кредитним лімітом. Клієнтам банку така послуга надається на дуже привабливих умовах, а у разі відмови від користування нею, можна відмовитись від послуги.
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші ПІБ та контактний номер. Перевіримо ситуацію.
Минфин
Ответ администратора
12 апреля 2019, 17:12
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 12.04.2019).
Користувач не надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.

Комментарии - 2

+
0
mary27
mary27
10 апреля 2019, 12:01
#
Пишите жалобу в Киев Пышному.
Быстро все решат)
+
0
StarFighter27
StarFighter27
12 апреля 2019, 9:47
#
Кредитные линии подключают часто без ведома клиентов, а отключить не могут так как потом получать по одному месту.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Підключення кредитного ліміту на зарплатну карту без прохання клієнта