Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Розвод

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Вячеслав Корніюк 29 марта 2019, 16:11
Місто Рівне. Отримав грошовий переказ, у відділені зобов'язали оформити страховий поліс, на питання на якій підставі відповіли що в них такі вимоги, попросив пред'явити постанову Нацбанку відповіли що не мають, попросив пред'явити постанову головного офісу розволи руками. В кінечному випадку відповіли що не видадуть переказ поки неоформлю страховий поліс, був змушений оформити не мав іншого вибору. Але на цьому історія нескінчилася, забравши договір про страхування виявив помилку оформилені фактична адреса реєстрації була невірна а була внесена попередня адреса реєстрації, при повідомлені мною цього факту касиру вона мене запевняла що нічого страшного нема інші паспортні дані співпадають, коли я це заперечив нагло швирнули 30 грн. нахаміли та сказали щоб більше в їхнє відділення не звертався. Вважаю дії Ощадбанкушахрайські та корупційні в подальшому буду звертатися у відповідні органи та до журналістів.
Ощадбанк
Ответ банка
29 марта 2019, 16:23
Доброго дня!
Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях Банку є добровільними і клієнт може придбати їх за власним бажанням. АТ «Ощадбанк» проявляє турботу про своїх клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій в одній із надійних страхових компаній.
Приносимо вибачення за неправомірні дії співробітників. Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону. Також адресу відділення, куди звертались для отримання переказу та дату звернення. Перевіримо інформацію.

Комментарии - 7

+
0
mary27
mary27
29 марта 2019, 17:09
#
Хахах, а чего ''шахрайськi i корупцiйнi''?
Никто никому не давал взяток)
Вам просто впарили полис ''Метлайф'', даже не рассказав, от чего страхуют.
Нажухали конечно на 30 грн)
Надо ж план продаж доп.продуктов выполнять.
И ''Метлайфу'' надорапортавать американским акционерам, что ин Юкрейн нереальный спрос на страхование жизни, и потому стольже нереальный рост страховых резервов.
По программе TERM, ага)
А вы тоже ''молодец'' — согласились.
Вместо того, чтоб послать)
+
0
Вячеслав Корніюк
Вячеслав Корніюк
29 марта 2019, 17:37
#
Да погоджуватися особого бажання небуло, як і вибору, в іншому банку потрібно замовляти на інший день, а отримати потрібно було сьогодні. А на питання шахрайство якраз і заключається в тому що в працюють той продукт який по суті мені непотрібний при чому при таких умовах що вибору в мене взагалі нема.
+
+1
mary27
mary27
29 марта 2019, 17:54
#
Надо более упорно отказываться.
А в идеале — при них звонить в колл-центр и жаловаться.
+
+15
Вячеслав Корніюк
Вячеслав Корніюк
29 марта 2019, 18:02
#
Дякую за пораду, наступного разу буду більш наполегливіше
+
+16
sergunya73
sergunya73
29 марта 2019, 18:42
#
Это верх некомпетентности сотрудников данного отделения. Раз уж удалось нажухать терпилу на эту страховку, так хоть оформить можно было без ошибок.
+
0
Вячеслав Корніюк
Вячеслав Корніюк
29 марта 2019, 19:55
#
Абсолютно з Вами згідний.
+
0
Буква Ґ
Буква Ґ
30 марта 2019, 6:48
#
Смещяешь центр тяжести в пятки и стоишь там 1 час — 2 часа пока тебя пытается охрана с кассы сдвинуть, офк говоришь медленно как эстонский паааааарень
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться