Погане обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
- +
- 0
- Alex Semyonov
- 28 марта 2019, 10:14
- #
Дякую за відповідь! Погане враження склалось не тільки в мене, нажаль. Мета створення такого відділення просто чудова, однак є практична сторона! Работа цього відділення жахлива! Можливо тут допомога в новому, «покращеному» програмному забезпеченню. Про комфортні послуги, що плнувалось надавати клієнтам банку, про них я вже писав. Вікно прийому на рівні, ну в общем вам по пояс будет… До цього віконця треба підползати на колінках, або стояти раком, щоб поспілкуватися з «фахівцем» про «чудові» можливості нової програми. Та і з карткою індетифікація, Бог з нею, но я пішов зняв налічку так цей «фахівець» (див. вище) Каже і налічку за комунальні не може прийняти!!! Просто «чудове» нове програмне забезпечення!!!
Бачу мету створення ціх жахливих умов обслуговування клієнтів в одному, це зроблено для зменшення відвідувачів. Скількі ви вже користуєтесь терміналами для сплати рахунків? Ви не думали над тим, що не всі люди можуть ними користуватись? Раніше там стояв працівник банку та допомогав, а зараз ці «фахівці» кажуть — ці термінали для самообслуговування! То дайте людям, вашим клієнтам таку освіту! Не знаєте як це зробити? Запитайте в людей.
І на останок. Обласний центр Волинської області м. Луцьк не заведений (програмним забезпеченням) в Ощад 24/7.
Всеж сподіваюсь на розуміння.
А якщо стульчик не передбачений у віконцє, то може «чудове» програмне забезпечення перенести обслуговування кліентів в інше віконце? )
Бачу мету створення ціх жахливих умов обслуговування клієнтів в одному, це зроблено для зменшення відвідувачів. Скількі ви вже користуєтесь терміналами для сплати рахунків? Ви не думали над тим, що не всі люди можуть ними користуватись? Раніше там стояв працівник банку та допомогав, а зараз ці «фахівці» кажуть — ці термінали для самообслуговування! То дайте людям, вашим клієнтам таку освіту! Не знаєте як це зробити? Запитайте в людей.
І на останок. Обласний центр Волинської області м. Луцьк не заведений (програмним забезпеченням) в Ощад 24/7.
Всеж сподіваюсь на розуміння.
А якщо стульчик не передбачений у віконцє, то може «чудове» програмне забезпечення перенести обслуговування кліентів в інше віконце? )
Alex Semyonov, а чого Ви дивуєтеся, Ви підійшли до віконця для інвалідів, де мається на увазі обслуговування людей на інвалідних колясках.І з гумором розповідати, раком або рибою Ви там стояли не етично, друге, обслуговування карт у вікні каси ЗАВЖДИ було при наявності ПАСПОРТА, а не так, як Ви пишете з якого дива.Якщо б Ви пред'явили паспорт з карткою в касі, то з Вас на законних підставах взяли комісію за знімання грошей, тому що в касі гроші не переводять з карти на послуги, а спочатку знімають гроші, хоч в цьому випадку, Ви зробили правильно, самі зняли гроші.Не знаєте правил, банківських операцій, а критикуєте.
- +
- 0
- Alex Semyonov
- 28 марта 2019, 14:41
- #
До віконця для інвалідів стояла вся черга здорових людей. Я там стоял можливо не є
етично, но по іншому цей «фахівець мене, та і іншиш не почу би! Я тількі зв то, щоби всім було добре!!! На колясці він, чи другий. Головне — зручність людей! При наявності паспорта ви кажете? Скільки ви живете в Луцьку? Якись ви не завсім адекватний, вибачте. Не пишить мені більше! Я чекаю відповіді „чудового “ банку!
Або, ваше фото хочу бачити, я і ви бачите моє.
етично, но по іншому цей «фахівець мене, та і іншиш не почу би! Я тількі зв то, щоби всім було добре!!! На колясці він, чи другий. Головне — зручність людей! При наявності паспорта ви кажете? Скільки ви живете в Луцьку? Якись ви не завсім адекватний, вибачте. Не пишить мені більше! Я чекаю відповіді „чудового “ банку!
Або, ваше фото хочу бачити, я і ви бачите моє.
«При наявності паспорта ви кажете? Скільки ви живете в Луцьку?»На цій землі я живу 65 років, з них п'ять років на пенсії, і користуюся карткою Ощадбанку, і в касі завжди пред'явлала паспорт, разом з картою.Якщо Ви пишете банку, то там є окремий рядок «написати лiчно банку», а Ви написали в загальних коментарях, і не Ваше право мені забороняти комментувати.Таким людям як Ви, не культурним і зухвалим, всюди буде погано і жахливо.Вже одне те, що банк обладнав місце обслуговування клієнтів інвалідів, за це банк заслуговує повагу, а Ви все про себе, Вам було не зручно?..
- +
- 0
- Alex Semyonov
- 29 марта 2019, 9:12
- #
Проблема в том, що ви почали слідкувати за людьми, що ваши кліенти
- +
- 0
- Alex Semyonov
- 29 марта 2019, 9:12
- #
Не всі це розуміють, но
- +
- 0
- Alex Semyonov
- 29 марта 2019, 9:13
- #
Відповідайте₴
- +
- 0
- Alex Semyonov
- 29 марта 2019, 9:19
- #
Через 15 дней я зайду в тот офис
Цветов и музіки не надо!
Цветов и музіки не надо!
- +
- 0
- Alex Semyonov
- 5 апреля 2019, 9:27
- #
Я не почув відповідь
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.7 |
EUR | 45.65 | 46.55 |
Все курсы банка |
Створені такі відділення, щоб кожний відвідувач мав можливість отримувати комфортні послуги, незважаючи на власні особливості. Тому стілець біля каси накшталт тієї, в якій ви отримали обслуговування, не передбачений.
Перепрошуємо, що інформаційно-платіжний термінал не працював, чим спричинив вам незручності та зайву трату вашого часу.
При сплаті комунальних платежів картою співробітник повинен ідентифікувати клієнта для безпечності коштів на картці, тому і запросив паспорт. Також відбулось оновлення програмного комлексу і наразі система запитує номер телефона клієнта для створення особистого кабінета. Таким чином, наступні платежі за клієнтами, що здійснюють оплату в касі, провести буде швидше, оскільки вони вже будуть відображені у системі, що також зекономить час клієнтів.
Дякуємо, що користуєтесь послугами нашого банку і послугами інформаційно-платіжного терміналу в частності. Можемо порадити спробувати сплачувати через Ощад 24/7. Це також швидко, легко і зручно. Та навіть не потребує звернення до відділення.
Роботу данного відділення проаналізуємо, як і працездатність ІПТ, щоб усунути незручності для клієнтів.
Гарного вам дня!