недолугість організації монетизації субсидій
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
13.03.2019 р. згідно електронної черги було призначено зустріч для здійснення монетизації субсидій у відділенні 10001/0166. Прибувши за 5 хв до вказаного часу, мені повідомили про збій в системі програмного забезпечення банку. Внаслідок цього черга змістилася та необхідно відстояти невизначений термін. Оскільки я працюю, очікувати не було змоги (зустріч спеціально запланував на обідню перерву). Зареєєструватися на наступну зустріч не можу, оскільки при онлайн реєстрації на офіційному сайті викидає помилку запиту. Скаргу в НБУ я подав, надалі скарги в інші контролюючі органи через зловживання банком своїм монопольним становищем у монетизації субсидій та отриманні користі від їх затримки, адже це надає банку одноосібний доступ до належних мені грошей на невизначений термін
Ответ банка
14 марта 2019, 9:48
Доброго дня. Банк доклав максимальних зусиль, для забезпечення швидкого та організованого процесу отримання субсидії у відділеннях банку. В той же час, у зв`язку зі значним навантаженням на систему, яке пов`язано з великою кількістю отримувачів субсидії, могли спостерігатися локальні проблеми, які оперативно вирішуються службами банку. Ситуація знаходиться під контролем. Також, маємо зазначити, що лише за перший день нами було проведено понад 11 000 готівкових виплат та здійснено понад 200 000 зарахувань, на відкриті в банку рахунки, сумую понад 330 млн.грн.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 4
- +
- 0
- Богдан Гуменчук
- 14 марта 2019, 18:32
- #
Мені так і не пояснили чому я не можу зараєструватися на сайті вдруге та мої подальші кроки для отримання картки. Я радий, що ситуація під контролем, але мене цікавлять не загальні фрази, а конкретний алгоритм дій у моєму випадку. Чи може відповідь з НБУ надійде швидше. Там хоч перезвонили і поцікавилися проблемою. А тут — ситуація під контролем. Контролюйте.
- +
- 0
- Богдан Гуменчук
- 15 марта 2019, 6:42
- #
Допис для людей, які потрапили в аналогічну ситуацію: записуйтеся до інших найближчих відділень, адже програмне забезпечення продумано настільки прекрасно, що до того ж відділення вже не потрапити. У моєму випадку — це інший населений пункт.
- +
- 0
- Богдан Гуменчук
- 20 марта 2019, 6:10
- #
Так де вирішення мого питання? Навіщо посилати неправдиві повідомлення що проблема вирішена? Хочу офіційної відповіді.
- +
- 0
- Богдан Гуменчук
- 21 марта 2019, 5:50
- #
Знов повідомили що проблема вирішена. Де офіційний коментар? Чого боятися? Куди ховається прес-служба банку? Якщо сьогодні не отримаю відповіді, буду постити скріни у соц. мережах, аби надати максимального розголосу. Представники банку ховаються як останні боягузи. Є ж офіційні правила, чинне законодавство. Я бачу, що розміщу копії відповідей з НБУ, облдержадміністрації та урядової гарячої лінії швидше, ніж працівники банку надумають дати мені відповідь. Ганьба такому підходу до роботи. 22.03 фото цієї переписки буде на офіційній сторінці банку. Успіхів
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |