Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Гірше банку ще не зустрічав. Обслуговування -- 100

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Evgen Rubalko 27 февраля 2019, 21:22
19.02. 19 обслуговувався в ТВБВ 10020/0208 Харків Полтавський шлях. з приводу оформлення пенсійного рахунка на маму, учасника війни, за дорученням. Ніколи б не пішов у цей банк, але пенсію МО перераховують виключно через Ощадбанк.
Зайшов у відділення. Все відділення обвішано лозунками про найкращій банк. Стоїть черга до двох консультантів, третій, під табличкою «для бізнеса» сидить чим ось займається, бо мабуть дурнів у бізнесі мало, хто бажає з'вязуватись з цим банком. Дочекався. Надав документи. Оформили рахунок на маму. Розповіли що її картку я не отримою, треба прийти через тиждень, отримати картку на мене. Надали Заяву приєднання, текст написано чи 6 чи 4 шрифтом, ще й з білими плямами, бо мабуть нормальну техніку. як завжди у нас… Прочитати
неможливо. Прийшов за карткою 27.02.19 року. Але мені сказали що треба її спочатку оформити. Для чого знов потрібен паспорт і код. Так як я прийшов за карткою то в мене з собою було своє пенсійне посвідчення, за яким можно встановити мою особу. Я повідомив консультанта щодо відсутності у мене з собою вказаних документів і запропонував взяти необхідні відомості з справи яку я оформлював раніше. Але мені сказали що це не можливо. В процесі спілкування виявилось що співробітники банку працюють виключно по інструкції, а Конституція України та Закони України для них не діють. Запропонували прити з документами в наступний раз і пообіцяли що мою картку виготовлять протягом аж 2 тижднів. На що я зауважив що я зрозумів: пенсію мами я 07.03 19 року не отримаю. Мене консультант запевнила що отримаю. На що я відреагував 27.02 та 07.03. це тиждень а не два.
Я думаю, щоб краще в банку не викручували б від жадбності економію на папіру, а документи клієнтам надавали б у принятий (на практиці) спосіб — 12 шрифтом і з розясненнями, які зрозумілі.
У підсумку скажу так: совок він і є совок і його час не міняє.
Ощадбанк
Ответ банка
28 февраля 2019, 12:46
Добрий день. Перепрошуємо за можливі незручності і повідомляємо таке.
Задля формування реальної картини щодо обслуговування юридичних осіб в Ощадбанку, рекомендуємо попередньо ознаоймитись з рейтингами і показниками офіційних джерел. Таким чином, можна побачити успішність функціонування банку за даним напрямком.
Ідентифікувати клієнта можливо за такими документами, як паспорт громадянина України, паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, тимчасове посвідчення громадянина України тощо. У даний перелік на законодавчому рівні не входить пенсійне посвідчення, тому, дійсно, співробітники не змогли б надати вам необхідні послуги.
Максимальний термін отримання картки 14 днів та картка може бути у відділенні у менший термін. Простежити доставку картки до відділення можна через Ощад 24/7 чи у контакт-центрі за номером 0 800 210 800. Для отримання виготовленої картки рекомендуємо мати при собі паспорт.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Гірше банку ще не зустрічав. Обслуговування -- 100