Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Комісія за зняття депозитних коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
nik56 21 февраля 2019, 9:30
18.02.19. закінчився термін гривневого депозиту. Напередодні 15.02.19. мені зателефонувала працівник відділення Іванів О.В., попередила про закінчення депозиту, та запитала як я розпоряджатимусь коштами. На що я відповів, що буду знімати готівку. Звернувшись у відділення 19.02.19. для отримання коштів, вияснилось, що кошти знаходяться на рахунку «моя карта», карта якого не дійсна через темін дії (до 09.18.), та щоб отримати гроші я маю сплатити комісію, або відкрити новий депозит в банку. Таким чином мене змусили відкрити депозит на місячний термін, що я розцінюю, як відвертий шантаж. Чому працівник банку, яка отримала від мене чітку відповідь про бажання зняття готівки по закінченню депозиту не перевірила на який рахунок поступлять кошти, не направила їх на інший мій рахунок з діючою пенсійною картою?
Якщо цей випадок результат недолугих та незрозумілих клієнтам умов банку — то навіщо такий банк громадянам?
Якщо це помилка окремих працівників — то навіщо банку такі працівники?
Ощадбанк
Ответ банка
21 февраля 2019, 14:21
Добрий день. Перепрошуємо за незручності з приводу данної ситуації.
Для отримання коштів з депозиту необхідно звертатись у день закінчення депозиту, тобто 18.02.19 р. Якщо кошти не отримані клієнтом у день закінчення депозиту та за умови відмови від пролонгації, наступного дня вони перераховуються на картку, після чого клієнт вільно може здійснювати операції із сумою зі свого депозиту. Зазначимо, що співробітник не має можливості змінити рахунок, на який відбудеться це зарахування, без завчасного звернення клієнта до банку з паспортом та карткою. Це може зробити сам клієнт у своєму особистому кабінеті Ощад 24/7.
Зазначену вами ситуацію проаналізуємо та надамо зворотній зв'язок.

Комментарии - 1

+
0
nik56
nik56
22 февраля 2019, 11:16
#
По Цьому питанню я звернувся до керівника відділення банку. Він мене уважно вислухав, підтвердив мою думку, що депозитні кошти не мають виплачуватись з комісією, та пообіцяв на протязі дня вияснити чи була можливість повернути депозитні кошти без комісіі. В другій половині дня він зателефонував, та повідомив, що жодної можливості повернення коштів без комісії у банку не було і єдиний віріант уникнення комісії — відкриття депозиту. Він поступив, як справжній лицар, ставши на захист своєї колеги (своїх не здають), та знехтувавши інтересами і правами клієнта банку. Суцільна кругова порука.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Комісія за зняття депозитних коштів