Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк не має змоги видати мою соціальну карту протягом 2-х з половиною місяців.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Kirill Malyshev 1 февраля 2019, 13:41
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Науки, 18/9
Добрий день.
Прохання прийняти жалобу на відділення «Ощадбанк» за адресою м.Харків вул. Бакуліна, 12 від Малишева Кирила Владиславовича.Я замовив на переоформлення картку, оскільки за неясною причиною моя картка була заблокована. Протягом 2-х місяців співробітники банка на мають змоги видати карту виправдовуючись тим що не мають пін-кода. Протягам цього часу я жодного разу не почув повноцінну відповідь, лише прийдіть через 2-3 неділі, це повторювалося 4-ри рази. Сьогодні 01.02.2019 о 12.15 я навітався до банку, але знову не мав змоги отримати карту по тій самій причині. Коли я звернувся з проханням отримати гроші соціальної допомоги гоітвкою, через паспорт, почув відмову та грубість зі сторони співробітників. На прохання вирішити проблему почув що це моє діло та я сам повинен вирішувати ці питання зателефонувавши у відділ «Ощадбанку». З усього вищевикладеного вимагаю дисциплінарно покарати персонал, що працює в цій зміні, та вирішити проблему з моєю карткою. В іншому випадку зобов'язуюсь звертатися до вищестоящого керівництва, для задоволення моїх прохань. Заздалегідь вдячний за співпрацю. З повагою Малишев К.В.
Ощадбанк
Ответ банка
1 февраля 2019, 15:30
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Згідно з залишеними у заявці даними, проаналізуємо ситуацію, що виникла з вами при відвідування зазначеного відділення. При підтвердженні інформації стосовно роботи працівників, примемо необхідні заходи, оскільки кожен клієнт заслуговую на вирішенні свого питання та надання якісної консультації. За результатами проведеного аналізу щодо отримання нової картки зателефонуємо вам для врегулювання ситуації. Дякуємо за звернення.

Комментарии - 1

+
0
StarFighter27
StarFighter27
1 февраля 2019, 14:17
#
Проблема описанная Вами незаконна. Просьба обратиться к обласному управляющему
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Банк не має змоги видати мою соціальну карту протягом 2-х з половиною місяців.