Термінал - Крадій
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +5
- Сергей Деркач
- 25 февраля 2019, 1:15
- #
Така ж ситуація склалась у мене з альфа банком 4 дні тому. Вам повернули кошти? Якщо так то за який термін? Взагалі потрібно за таке карати керівництво банку, бо фактично вони незаконно користуються вашими коштами в період коли «розглядають» вашу заяву. Можливо ці кошти були на погашення кредиту, а інших грошей нема а відсотки то з вас стягують!
Привіт:)
Так, все добре Слава Богу:)
Вилучення було 21.01.2019.
Повернення коштів на рахунок відбулося 25.01.2019.
Тобто, як бачите дуже в принципі швидко:)
Я задоволена, але вважаю, що відгук на порталі МінФін свою роль зіграв у прискоренні вирішення проблеми, тому що на місцях зазвичай толком важко добитися інфо…
Бажаю Вам успіху і впевнена все вирішиться позитивно, просто питання часу, але головне вчасно зафіксувати належним чином проблему у відділенні:)
з пов.Світлана
Так, все добре Слава Богу:)
Вилучення було 21.01.2019.
Повернення коштів на рахунок відбулося 25.01.2019.
Тобто, як бачите дуже в принципі швидко:)
Я задоволена, але вважаю, що відгук на порталі МінФін свою роль зіграв у прискоренні вирішення проблеми, тому що на місцях зазвичай толком важко добитися інфо…
Бажаю Вам успіху і впевнена все вирішиться позитивно, просто питання часу, але головне вчасно зафіксувати належним чином проблему у відділенні:)
з пов.Світлана
Доброго і гарного дня:)
Шановний Ощадбанк, мені повернули вилучені терміналом кошти і причому дуже швидко, а саме:
21.01.2019. була неприємна ситуація, а вже 25.01.2019. близько 12:00 години гроші впали на рахунок.
Щиро дякую за розуміння, за оперативне втручання, за терпіння з Вашої сторони:)
Вже наразі користуюсь відкритим картковим рахунком у Вашому Банку і причому дуже задоволена, тепер вже мені самій смішно, коли пригадую ситуацію, при якій була просто напросто вимушена оформити картку…
Прошу відмітити мій відгук як — проблему вирішено!
Отож мій висновок — все що не робиться, все до кращого:) Просто іноді це — питання часу!
Успіхів та процвітання бажаю Тобі тепер вже і Мій Банк. Моя Країна — ОщадБанк:)
До нових зустрічей!
з пов, Світлана.
Шановний Ощадбанк, мені повернули вилучені терміналом кошти і причому дуже швидко, а саме:
21.01.2019. була неприємна ситуація, а вже 25.01.2019. близько 12:00 години гроші впали на рахунок.
Щиро дякую за розуміння, за оперативне втручання, за терпіння з Вашої сторони:)
Вже наразі користуюсь відкритим картковим рахунком у Вашому Банку і причому дуже задоволена, тепер вже мені самій смішно, коли пригадую ситуацію, при якій була просто напросто вимушена оформити картку…
Прошу відмітити мій відгук як — проблему вирішено!
Отож мій висновок — все що не робиться, все до кращого:) Просто іноді це — питання часу!
Успіхів та процвітання бажаю Тобі тепер вже і Мій Банк. Моя Країна — ОщадБанк:)
До нових зустрічей!
з пов, Світлана.
- +
- +5
- OschadbankUA
- 27 февраля 2019, 15:46
- #
Доброго дня, пані Світлано! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок щодо вирішення питання. Дуже приємно чути теплі слова про роботу банка. Раді, що Ви задоволені послугами, що надаються Ощадбанком, а Ваше питання було вирішено. Сподіваємось на подальше плідне співробітництво! Бажаємо Вам усього найкращого. Щиро Ваш банк Ощадбанк :)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Внесла дані, внесла купюри готівкою — все як табло пише, чекала ще дозволу закинути різницю на мобільний рахунок, тут дуже швидко на екрані мигнуло типу: « З технічних причин оперецію не проведено...», навіть не встигла дочитати, як екран самостійно швидко повернувся на головну, чекає наступних клієнтів і зауважу в робочому стані. Ні запитань вже до мене, ні відповідей, ні чеків про оплату звичайно ж…
Відразу звернулася до персоналу — виявилося не все так просто… пропускаю цей момент, бо альбома не вистачить все описати. Якщо картки банку немає, то нічого не допоможе. Сама ж вже занадто спізнююсь на своє робоче місце.
Прийшла повторно до відділення, зганявши знову ж під час свого робочого часу за паспортом і кодом, зробила все як диктує Мій Банк. Моя Країна, а саме: в примусовому порядку ( це так виходить насправді, якщо називати речі своїми іменами ) оформила картку, бо готівку, яку я закинула в термінал не можливо повернути, зниклі кошти повертаються лише на картковий рахунок і звичайно нарешті заповнила бланк для розслідування моєї справи. Завірили на словах, що термінал вже розінкасували і питання вирішиться швидко.
Чесно, я не змогла стримати емоції і просто плакала. Я не маю претензій в принципі до персоналу, адже розумію — так диктує система, такі правила. Але ж є громадяни України меншзабезпечені, як і я теж, бюджет яких розписаний від авансу до зарплатні, навіть іноді до грн., і… що далі робити? Комунальні послуги вчасно не сплачені, а кошти за них не відомо ще де, лишніх грошей для повторних оплат теж немає і до того ж, перечитавши пару листів-прохань допомогти в аналогічних або схожих питаннях стає не краще, тому що складається враження, що це може бути замкнене коло — точних термінів повернення коштів не знаєш, сума виявляється теж не відомо чи зійдеться із заявленою і т.п. Відчуваю себе особисто, як ніби-то мене циганка на базарі пограбувала, а оточуючі розводять руками — ну що ж всяке буває, треба бути уважнішою.
Шановний Мій Банк.Моя Країна, невже не можна такі питання оперативніше вирішувати, хоча б в триденний термін, це ж морально не можливо витримати здоровій і молодшій особі жити в невідомості, а літні люди спереживавшись взагалі можуть до лікарні загриміти.
Не хочеться до кінця зневіритись, адже надія живе до останнього і віра теж є! Прошу посприяти вирішенню моєї проблеми як можна швидше.
Дякую наперед і перепрошую за можливі образи.
Приносимо вибачення за створену ситуацію. Термін повернення коштів до 45 днів, але на практиці відбувається значно швидше. Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, контактний телефон. Перевіримо на якому етапі знаходиться ваша заява.
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.