Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Робота кол-центру

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Игорь Ярчук 3 декабря 2018, 22:59
Звернулися по допомогу з приводу активації додаткової картки. Оператор, яка називалася Вікторією видала інформацію про активізацію основної картки. Зітхала, що доведеться заходити в інтернет, її дратувало те, що треба надати більш детальні пояснення.
В жодному банку, з тих де ми обслуговувались, не було такої поведінки персоналу. Якщо були не зрозумілі якісь деталі пояснювали, повторювали пояснення і не заявляли, що тільки вони вирішують проблеми клієнтів.
Довелося інформацію збирати на форумах в інтернеті.
Ощадбанк
Ответ банка
4 декабря 2018, 11:13
Доброго дня.
Активувати картку Ви можете через контакт-центр, банкомат, термінал Ощадбанку, будь яка операція з введенням ПІН-коду.
Могли б Ви уточнити, мова йде про оператора контакт-центру чи співробітника відділення? Якщо Ви зверталися телефоном, просимо написати в особисті повідомлення номер, з якого телефонували та приблизний час дзвінка. Якщо відділення, просимо уточнити адресу.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться