Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Увага! Під назвою «спірна операція» завуальовано звичайний грабунок своїх клієнтів!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Валерий Коротин 24 сентября 2018, 16:22
01.09.2018 в термінал Ощадбанку, який знаходиться в зоні самообслуговування за адресою м. Харків, вул. Полтавський шлях 1/3, мною на власну картку було внесено 8000 грн, проте після внесення останньої купюри в 200 грн термінал вимкнувся, після чого я замість своєї картки та грошей на рахунку отримав холодний синій екран терміналу.
Після звернення в відділення Ощадбанку за тією ж адресою 03.09.2018, мною було написано «заяву про спірну операцію».
Після спілкування працівника банку зі своїми київськими колегами вони вирішили, що я вніс лише 5800 гривень.
Далі, станом на 24.09.2018, у відділенні ощадбанку я не почув жодної конструктивної відповіді, що мені потрібно робити для того щоб повернути мною зароблені гроші в сумі 2200 грн.
Я розумію, що такі ситуації не поодинокі і має бути конкретний, чіткий, прозорий та відкритий механізм для повернення незаконно відібраних банком грошей своїм клієнтам!!!
Куди далі звертатись?! Їхати в Київ!?
А поки що буду застерігати таких клієнтів як я про неналежний сервіс та шахрайство Ощадбанку!
Ощадбанк
Ответ банка
24 сентября 2018, 17:40
Доброго дня. Висновок про зарахування/не зарахування коштів у тій чи іншій сумі надається після детального розслідування та аналізу виконаної клієнтом операції. Тому, відповідно, процес і має назву «спірної транзакції». Для можливості детально розібратися в ситуації, просимо Вас написати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону.

Комментарии - 1

+
0
Валерий Коротин
Валерий Коротин
25 сентября 2018, 1:08
#
В тому і питання, що станом на 24.09.2018 жодного службового розслідування навіть не розпочато.
Сьогодні тільки, після мого чергового особистого звернення до працівника банку (ТВБВ 10020/0515 м.Харків), було повідомлено про можливість проведення службового розслідування. А хто його має ініціювати!? Я чи співробітники банку за моєю заявою, яку я написав ще 03.09.2018.
Я дві години просидів у банку, на протязі чого співробітники банку вже колективно гадали, хто ж має мною зайнятися. Просто не компетентність в такій простій ситуації.
Я написав свої контактні дані в особисті повідомлення, чекаю відповіді.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Увага! Під назвою «спірна операція» завуальовано звичайний грабунок своїх клієнтів!