Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банкомат

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Наталія Наталія 2 сентября 2018, 16:26
Сьогодні зіштовхнулася з такою ситуацією, як знімала кошти в банкоматі«Ощадбанку», картку видало, а от кошти ні, і відключився банкомат, тобто з картки кошти успішно зняті, транкзакція успішна, а на наявності вони були не видані банкоматом. Після цього я зателефонувала на гарячу лінію банку, де мені дівчина спочатку сказала, що мій номер не є номером на мою картку, попередньо не уточнивши чи являюсь я клієнтом їхнього банку, коли я їй почала пояснювати, що в мене банк Аваль, та я телефоную повідомити, що саме сталося з їхнім банкоматом, та чи можливо викликати сервіс, чи причину поломки, чи хоч щось вона може мені повідомити, я ж не знала чи чекати мені поки включать банкомат, чи ці кошти видасть відразу банкомат, після включення, та загалом ця розмова цього працівника не цікавила!!! Так як людина не компетентна, вважаю що можна було і пояснити, куди мені звернутися за вирішенням цього питання. Після цього я зателефонувала на гарячу лінію банку Аваль, і зрозуміла, що розмовляю з фахівцями, які дійсно знаються на своїй справі, мені пояснили, що сенсу чекати поки включать банкомат, не має, заявку залишили, чекаю повернення коштів. Ще такої безповідповідальності від банку, як від працівника Ощадбанку не бачила ніколи, вирішувала яку картку брати Ощадбанк чи Аваль, дуже залишилась задоволена, що вибрала Аваль, оскільки тут мені відразу повідомили чи потрібно зробити, а не були пасивними, як в Ощаді. Скажу одне не раджу Ощадбанк, за їхнє хамське відношення до осіб.
Ощадбанк
Ответ банка
3 сентября 2018, 10:53
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію яка склалася. Зі співробітниками проведемо додаткове навчання для підвищення якості обслуговування. Для вирішення подібних ситуацій, при настанні їх в майбутньому, рекомендуємо звертатись до відділення банку або контакт центру банку, який є емітентом картки.

Комментарии - 1

+
0
Наталія Наталія
Наталія Наталія
3 сентября 2018, 15:24
#
Дякую за розуміння
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться