Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Враження про банк.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zxccx 21 августа 2018, 13:14
В Ощадбанку відсутній прогрес у розвитку. Наприклад, поважні банки відмовились від плати за смс-інформування і користування інтернет-банкінгом, бо це, вибачте, жлобство! Розрекламована банком плата за комунальні послуги в Ощад-24 є малозрозумілою для 99% населення міст (окрім Києва, Львова, Одеси) і ніхто не робить покращень роками в цьому напрямку. Чому для Луцька важко підключити в Ощад-24 напрацьований сервіс для оплати комуналки ТзОВ «МОЦ м. Луцька»? Це ж для програмістів 2+2! Те ж саме стосується інших міст. Приватбанк випередив Ощадбанк своїм техрозвитком років на 20. Прикро, що менеджмент банку не розвиває державний Ощадбанк, а тільки жнивує в ньому…
Ощадбанк
Ответ банка
21 августа 2018, 17:20
Доброго дня. За останні роки було створено абсолютно новий Ощад 24/7, який вже нараховує близько 3 млн. користувачів і дозволяє проводити десятки банківських операцій не виходячи з дому. В тому числі і сплатити за комунальні послуги для будь-якого населеного пункту України без жодної комісії. Для трьох міст напряму, для решти, поки що, через платежі на довільні реквізити. При проведенні першої такої операції можливо створити шаблон і в подальшому сплачувати у кілька кліків. Також зазаначимо, що найближчим часом сплатити напряму буде можливо і для інших міст, в т.ч. для Луцька. І це лише маленька частина того, що відбулося з банком за останні роки. Близько 600 відділень нового формату, іноваційні сервіси, такі як Apple Pay та Google Pay; цифрові картки, які у нас можна випустити не виходячи з дому та не надаючи жодних документів; ми перетворилися на одного з лідерів ринку платіжних карток та торгового еквайрингу та безліч іншого. Тому ми ніяк не можемо погодитися з Вашим твердженням стосовно відсутності прогресу.

Комментарии - 18

+
0
mary27
mary27
21 августа 2018, 14:30
#
Я вижу вы не видели сервис ''Ощадбанка'' года 4 назад, раз полагаете, что нет развития.
Прогресс как раз значительный.
Насчет оплаты ком.услуг, дело не в программистах а в договорах с поставщиками этих услуг.
Можнт, они по какой-то причине не работают с ''Ощадом''.
+
+1
zxccx
zxccx
21 августа 2018, 15:53
#
Сервіс Ощадбанку залишився таким самим, яким він був 4 і 10 років назад. Єдине стало новим звучне вітання:«Вітаю Вас в Ощадбанку». Про компослуги справа таки в програмістах. Оскільки в терміналах самообслуговування є якісний діючий функціонал для оплати компослуг, а в Ощад-24 проводиться оформлення такої оплати в «ручному режимі». Ощад-24 видає виписки про проведені операції англійською мовою. Це «чудо-банк»!
+
0
mary27
mary27
21 августа 2018, 16:14
#
Т.е. 10 лет назад были терминалы и ''Ощад24''?)
+
+1
zxccx
zxccx
21 августа 2018, 18:42
#
Ощадбанк розвивається по інерції за розвитком техпрогресу. Життя заставляє трохи шевелитись. Так, банк вже навіть користується мобільними телефонами і має комп'ютери. Дико було б бачити сьогодні рахівниці в найбільш розкрученому банку з радянських часів. «Модернізуються» . Однак обслуговування і підхід до клієнтів залишились совкові. Тільки цей один банк піля розазвалу союзу отримав потенціал розгалуженої мережі відділень по всій Україні (селах, містечках, містах) і мав би бути сьогодні технологічним лідером послуг і новатором ідей в банківській справі. Життя заставило банк створити Ощад-24, за що він не спроможний платити зарплату своїм комп'ютерщикам і використовує для цього гроші клієнтів, стягуючи плату за послугу. Маю досвід порівняти рівень обслуговування в 8-ми різних банках України, які починали свою діяльність з нуля. Коли нещодавно знову став клієнтом Ощадбанку, то залищився шокованим від його примітивності. На сьогодні рівень розвитку і менеджменту банку повинен бути значно кращим, а не вимушено плутатись за розвитком технічного прогресу.
+
+15
mary27
mary27
21 августа 2018, 18:49
#
«Однак обслуговування і підхід до клієнтів залишились совкові» — клиенты тоже нередко остались совковыми)
«і мав би бути сьогодні технологічним лідером послуг і новатором ідей в банківській справі» — вам точно место в менеджменте «Ощада».
«Маю досвід порівняти рівень обслуговування в 8-ми різних банках України, які починали свою діяльність з нуля» — пользовалась в разное время услугами ~10 банков.
Вполне крепкий середнячок.
Не «ПУМБ»)
«рівень розвитку і менеджменту банку повинен бути значно кращим» — естественно, «Ощад» давно должен потеснить «City Вank», и «HSBC»)
+
+1
zxccx
zxccx
21 августа 2018, 20:02
#
Показова ситуація рівня банку. В 2-х відділеннях Ощадбанку не зміг поповнити картку в доларах. Касир в першому відділенні 10 купюр перевіряла 2 рази хвилин 15. Відмовилась їх приймати, бо купюри виявились підозрілими. В 2-му відділенні теж купюри не прийняли, бо детектор валюти у відділенні старий, декілька купюр виявились з підозрілим блиском, а наявний журнал-каталог не описує про такий блиск валюти. Однак, касир Приватбанку прийняла ті ж купюри оперативно, і в телефонному режимі робот запропонував оцінити якість обслуговування в касі…
+
+15
mary27
mary27
21 августа 2018, 20:17
#
«Касир в першому відділенні 10 купюр перевіряла 2 рази хвилин 15. Відмовилась їх приймати, бо купюри виявились підозрілими» — не поверите, если купюры и вправду будут подозрительными, кассира заставят их купить.
Зачем ему лишние проблемы, а?
«декілька купюр виявились з підозрілим блиском, а наявний журнал-каталог не описує про такий блиск валюти» — а поставьте себя на место кассира, вы б приняли какие-то стремные доллары?)
+
0
zxccx
zxccx
21 августа 2018, 20:49
#
В касира банку сьогодні має бути якісне обладнання, щоб перевіряти справжність купюр, а не терти пальцями піджачок на купюрі Це валютчики на базарі можуть пальцями перевіряти купюри, а не банкіри «крутого» банку!
+
0
zxccx
zxccx
21 августа 2018, 20:51
#
Касирів я розумію, як людей. Вони є заручниками низького технічного рівня банку.
+
0
mary27
mary27
21 августа 2018, 22:15
#
Увы и ах, отделений и персонала много, это требует денег.
А просто взять и сократить нельзя, это гос.предприятие.
Потому денег не хватает.
+
+8
zxccx
zxccx
21 августа 2018, 20:40
#
І ось цікавою є відповідь на мою критику самого Ощадбанку. Виявляється, що банк таки видає картки, дає можливість ЛИШЕ для мешканців 3-х міст України комфортно оплатити компослуги. А який банк сьогодні не може видати картки? Нові відділення відкриваються шляхом найменшого опору — в містах. Бо старі відділення активно закриваються в селах, там, де треба було б їх розкручувати. Переважна більшість клієнтської бази дісталась у спадок після розпаду союзу, а не є напрацьованою. Тут слід ще згадати, що банк знаходиться під надійним крилом держави.
І не Ощадбанк став першим у використанні іноваційних сервісів, таких як Apple Pay та Google Pay!
А що ж все-таки зробив оригінального і популярного для людей Ощадбанк, який має привілегійовані умови для розвитку від держави, чого нема в інших банках??? А НІЧОГО не зробив. Просто, повторююсь, плентається по інерції і якось розвивається, бо життя заставляє.
Дякую банку, що відповів на мій відгук. Відповідь вразила «оригінальністю». Бажаю, щоб в банку з'явився новий менеджмент, і розвиток банку був не по роках, а по днях, і щоб банк став гордістю для українців!!!
+
0
mary27
mary27
21 августа 2018, 22:18
#
«старі відділення активно закриваються в селах, там, де треба було б їх розкручувати» — интересно, вы в курсе, как «ПроКредит Банк» поступил с низкомаржинальными клиентами?
Я кстати не против, если б «Ощадбанк» взял на вооружение некоторые их ходы)
«А що ж все-таки зробив оригінального і популярного для людей Ощадбанк, який має привілегійовані умови для розвитку від держави, чого нема в інших банках???» — например, 100%я гарантия вкладов.

«щоб банк став гордістю для українців!!!» — непростая задача, учитывая постоянную «зраду»)
+
0
zxccx
zxccx
22 августа 2018, 9:17
#
100% гарантія вкладів — це гарантія від держави. Для інших банків теж є гарантія 200 000 грн. Банку надані супер умови для розвитку. А зі сторони це виглядає як крутий мерседес попереду тягне шкапа, бо авто не на ходу.
+
+15
StarFighter27
StarFighter27
22 августа 2018, 20:07
#
А через другие сайты слабо платить коммуналку. Не в Ощаде 24/7 дело, а дело заключили ли с Вашим Луцкомкоммуналом договор об обслуживании
+
0
zxccx
zxccx
30 августа 2018, 16:10
#
Про оплату компослуг вже писав вище. Повторююсь. В терміналах самообслуговування Ощадбанку функціонал для оплати за КП по м. Луцьку налаштований і працює майже добре. Однак в Ощад-24 така раціональна можливість здійснення оплат за КП мешканцям м. Луцька відсутня. Тут Ощадбанк надав мені відповідь про те, що «найближчим часом» з'явиться раціональна можливість оплати КП через Ощад-24, яка доступна в усіх інших банках.
Можна багато чого робити через інші сайти. Тоді дозвольте запитання: для чого потрібний Ощадбанк, який годує держава, якщо всі його функціїї можна виконувати з іншими і комфортніше?
+
0
StarFighter27
StarFighter27
2 сентября 2018, 11:33
#
А Что Вам мешает перейти в другой банк?
+
0
mary27
mary27
2 сентября 2018, 13:12
#
Выход один — переходите в ''ПроКредит''.
+
0
MYKOLAYIV
MYKOLAYIV
21 августа 2018, 21:15
#
Браво!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться