Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отримання Intel Express

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
csydfkthf 7 августа 2018, 10:54
4 серпня я звернулась у відділення Ощадбанку у м. Полтава по вул. М. Бірюзова, 47 Б для отримання переказу Intel Express. Касир мені сказав, що моє ім«я і прізвище відображаються некоректно. Тобто, у графі ім»я стоїть прізвище, а у графі прізвище стоїть ім«я. Мені було відмовлено в отриманні. До цього моменту проблем з отримання не було.
Виникає питання, хто винен в цьому? В мене є підтверджуючі документи, що відправник заповнив форму при відправці коректно.
7 серпня я знову звернулась до цього ж відділення з того ж питання. В відділеннні 2 віконця і до кожного стояла черга з 20 пнсіонерів і оба віконняця видавали військову пенсію, як мені пояснили. Мені запропонували зайняти загальну чергу. Виникає питання, чому отримувач миттєвого переказу, або людина яка хоче здати або купити валюту не має права зробити це в окремому віконці, а не вистоювати виснажливу чергу? Чому банк не цінує людей, які хочуть скористатися послугами банку? З повагою, людина, яка неодноразово користувалась послугами банку, а тепер це бажання пропало назавжди!!!
Ощадбанк
Ответ банка
7 августа 2018, 12:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Підкажіть будь ласка, чи вирішилось Ваше питання щодо переказу при зверненні до відділення Банку сьогодні?
Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Завдяки таким каналам, Ви можете швидко та без черг сплатити будь-які платежі.

Комментарии - 9

+
+4
Luckymen
Luckymen
7 августа 2018, 11:12
#
Виноват в этом отправитель перевода и все это легко исправляется им же. Кассир не имеет права вам выдать перевод с перепутанными местами именем и фамилией т.к. это считается некорректными данными.
+
0
csydfkthf
csydfkthf
7 августа 2018, 14:01
#
Відправник коректно заповнив форму для відправлення грошей. Він мені надіслав копії. Я отримую переказ цією системою не перший раз. І все було гаразд. Ви напишете у графі де вказано ім'я — прізвище? Думаю що ні
+
+1
Luckymen
Luckymen
8 августа 2018, 8:59
#
Для систем ТАЙМ и РИА такое явление вполне нормально так что всего лишь нужно что бы отправитель поменял местами имя и фамилию, эта процедура занимает от силы 15 минут
+
0
csydfkthf
csydfkthf
9 августа 2018, 21:34
#
Дякую
+
0
mary27
mary27
8 августа 2018, 18:33
#
«Чому банк не цінує людей, які хочуть скористатися послугами банку?» — вы ничем не лучше той толпы из 20 пенсионеров.
Только депозитные клиенты имеют право на обслуживание вне очереди)
+
0
csydfkthf
csydfkthf
9 августа 2018, 21:34
#
Я мала на увазі, що банк не розробляє систему по поліпшенню роботи і обслуговуванню клієнтів. Є багато способів це зробити. Я нічого не маю проти пенсіонерів, але треба співробітникам банку допомагати їм сплачувати комунальні послуги в терміналах, а не збирати їх біля віконець кас. Ми ж живемо не в кам«яному віці
+
+2
mary27
mary27
9 августа 2018, 21:45
#
«банк не розробляє систему по поліпшенню роботи і обслуговуванню клієнтів. Є багато способів це зробити» напишите господину Пышному ваши предложения, может некоторые из них реализуют.
«але треба співробітникам банку допомагати їм сплачувати комунальні послуги в терміналах, а не збирати їх біля віконець кас» — не раз наблюдала, как пенсионеры, несмотря на свободный терминал тем не менее лезут в кассу.
Точно так же в кассе они получают пенсию налом.
На мой вопрос «а чего не снять в банкомате?» — невнятные ответы «а нам так лучше», «а мы не можем», «а мы не знаем» и тп.
Ну хотят они постоять в очереди и чтоб их обслуживал живой человек.
+
0
csydfkthf
csydfkthf
10 августа 2018, 10:34
#
На жаль важко «зламати» стереотипи і ментальність.) Як добре, коли сплачується все онлайн не виходячи з дому, та і безготівкові розрахунки — це дуже гарно)
+
0
mary27
mary27
10 августа 2018, 12:14
#
Полностью согласна.
Сломать просто — перепрофилировать 3/4 отделений в ''отделения нового типа''.
Вот если в ''Ощадбанке'' увеличили количество терминалов, особенно вне отделений и убрали плату за смс-инфо пользовптелям ''Ощад24''…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться