Отримання Intel Express
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
Виноват в этом отправитель перевода и все это легко исправляется им же. Кассир не имеет права вам выдать перевод с перепутанными местами именем и фамилией т.к. это считается некорректными данными.
Відправник коректно заповнив форму для відправлення грошей. Він мені надіслав копії. Я отримую переказ цією системою не перший раз. І все було гаразд. Ви напишете у графі де вказано ім'я — прізвище? Думаю що ні
«Чому банк не цінує людей, які хочуть скористатися послугами банку?» — вы ничем не лучше той толпы из 20 пенсионеров.
Только депозитные клиенты имеют право на обслуживание вне очереди)
Только депозитные клиенты имеют право на обслуживание вне очереди)
Я мала на увазі, що банк не розробляє систему по поліпшенню роботи і обслуговуванню клієнтів. Є багато способів це зробити. Я нічого не маю проти пенсіонерів, але треба співробітникам банку допомагати їм сплачувати комунальні послуги в терміналах, а не збирати їх біля віконець кас. Ми ж живемо не в кам«яному віці
«банк не розробляє систему по поліпшенню роботи і обслуговуванню клієнтів. Є багато способів це зробити» напишите господину Пышному ваши предложения, может некоторые из них реализуют.
«але треба співробітникам банку допомагати їм сплачувати комунальні послуги в терміналах, а не збирати їх біля віконець кас» — не раз наблюдала, как пенсионеры, несмотря на свободный терминал тем не менее лезут в кассу.
Точно так же в кассе они получают пенсию налом.
На мой вопрос «а чего не снять в банкомате?» — невнятные ответы «а нам так лучше», «а мы не можем», «а мы не знаем» и тп.
Ну хотят они постоять в очереди и чтоб их обслуживал живой человек.
«але треба співробітникам банку допомагати їм сплачувати комунальні послуги в терміналах, а не збирати їх біля віконець кас» — не раз наблюдала, как пенсионеры, несмотря на свободный терминал тем не менее лезут в кассу.
Точно так же в кассе они получают пенсию налом.
На мой вопрос «а чего не снять в банкомате?» — невнятные ответы «а нам так лучше», «а мы не можем», «а мы не знаем» и тп.
Ну хотят они постоять в очереди и чтоб их обслуживал живой человек.
На жаль важко «зламати» стереотипи і ментальність.) Як добре, коли сплачується все онлайн не виходячи з дому, та і безготівкові розрахунки — це дуже гарно)
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Виникає питання, хто винен в цьому? В мене є підтверджуючі документи, що відправник заповнив форму при відправці коректно.
7 серпня я знову звернулась до цього ж відділення з того ж питання. В відділеннні 2 віконця і до кожного стояла черга з 20 пнсіонерів і оба віконняця видавали військову пенсію, як мені пояснили. Мені запропонували зайняти загальну чергу. Виникає питання, чому отримувач миттєвого переказу, або людина яка хоче здати або купити валюту не має права зробити це в окремому віконці, а не вистоювати виснажливу чергу? Чому банк не цінує людей, які хочуть скористатися послугами банку? З повагою, людина, яка неодноразово користувалась послугами банку, а тепер це бажання пропало назавжди!!!
Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Завдяки таким каналам, Ви можете швидко та без черг сплатити будь-які платежі.