Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Тримайте!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Михайло Крат 26 июля 2018, 13:54
Я мав НЕзадоволення бути клієнтом Ощадбанку, отримував зарплату через відділення. Після звільнення рахунок не закрив, як пізніше зясувалося мусив це зробити в відповідності до публічного договору (40 сторінок — хто ж їх буде читати, та ще й в інтернеті) до якого я приєднався підписавши відповідну заяву. Банк протігом 6 місяців, після звільнення, знімав тишком-нишком кошти з мого рахунку за надання СМС інформування, поки вони не закінчилися, без будь-яких СМС, а потім повідомили, що я боржник. Картку закрив, борг виплатив, але звертаю вашу увагу, що з мене взяли гроші за послугу яка фактично не надавалася — кошти списували, а СМС не надходили (мовляв операція внутрішня) і якщо все це прописано в договорі то його склали з метою ошукувати людей, а це НЕвельмишановні — шахрайство.
Ощадбанк
Ответ банка
26 июля 2018, 14:45
Доброго дня. Інформація про розміри комісій вкахзана в тарифах банку, з якими клієнт погоджується підписуючи договір. Послуга смс-інформування може бути або активна, або не активна. Списання комісії та її розмір не залежить від того чи не отримав клієнт жодної смс, чи отримав 1000.

Комментарии - 2

+
0
Михайло Крат
Михайло Крат
26 июля 2018, 16:14
#
Где СМС, ведь деньги со счёта уходили?
+
0
mary27
mary27
28 июля 2018, 20:02
#
«Я мав НЕзадоволення бути клієнтом Ощадбанку, отримував зарплату через відділення. Після звільнення рахунок не закрив, як пізніше зясувалося мусив це зробити в відповідності до публічного договору» — с этого и следовало начать.
Читайте тексты договоров, которые подписывайте, а иначе — не жалуйтесь.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться