Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ужасное отделение: м. Київ, В.Липківського, 23

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
При зверненні до відділення Банку була надана інформація що у співробітників плаваючий графік роботи, і звернутися можна протягом робочого дня. При прибутті до відділення 26.06.2018 р. в 12:45 яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. В.Липківського 23, та зверненні до співробітника щодо відкриття рахунку та оформлення картки «киянина» співробітником банку було заявлено що у неї обідня перерва з 13:00 до 14:00. Після мого наголошення що ще 10 хвилин до початку обідньої перерви і те що можна було б хоча б перевірити документи які були мною надані, співробітником банку було заявлено що вона зайнята. (при цьому до мої розмови з нею вона нічого не робили, а після відмови почала з однієї сторони в іншу перекладати документи). Після моєї розмови в 13:00 співробітники відділення покинули робочі місця. Після чого мною було зроблено дзвінок до Call- центру ОЩАДБАНКУ де співробітником Call- центру було вказано що потрібно звернутися до начальника відділення. В 13:15 до робочого місця повернувся один з співробітників відділення який заявив що для мого обслуговування потрібно прийти після 14:00, при цьому даний співробітник нікого не обслуговував і ні чого не робив. Дане відношення співробітників відділення ОЩАДБАНКУ, яке знаходиться за адресою: м. Київ вул. В. Липківського, 23, до клієнтів банку не поодиноке, і можна вважити «хамським». Так як відмову у обслуговуванні було також оголошено і попередньому відвідувачу.
Ощадбанк
Ответ банка
27 июня 2018, 15:06
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону для зворотнього зв'язку. Повідомляємо, що зі співробітниками відділення буде проведено додатково навчання щодо покращення якості обслуговування.

Комментарии - 2

+
+23
Qwerty1999
Qwerty1999
26 июня 2018, 23:09
#
Сколько можно толочь воду в ступе.

Ну соберитесь наконец да потребуйте от Кличко заключить договор с Приватбанком на выпуск «Карты Киевлянина» и будет всем киевлянам счастье.
Или запилите хотя-бы петицию.
А пока Ощадбанк играет в монопольку — ничего кардинально в этом вопросе в лучшую сторону не измениться.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
27 июня 2018, 20:32
#
У сотрудников начался обед… Надо было понять… Как и в других гос. учреждениях
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Ужасное отделение: м. Київ, В.Липківського, 23