Ужасное отделение: м. Київ, В.Липківського, 23
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
При зверненні до відділення Банку була надана інформація що у співробітників плаваючий графік роботи, і звернутися можна протягом робочого дня. При прибутті до відділення 26.06.2018 р. в 12:45 яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. В.Липківського 23, та зверненні до співробітника щодо відкриття рахунку та оформлення картки «киянина» співробітником банку було заявлено що у неї обідня перерва з 13:00 до 14:00. Після мого наголошення що ще 10 хвилин до початку обідньої перерви і те що можна було б хоча б перевірити документи які були мною надані, співробітником банку було заявлено що вона зайнята. (при цьому до мої розмови з нею вона нічого не робили, а після відмови почала з однієї сторони в іншу перекладати документи). Після моєї розмови в 13:00 співробітники відділення покинули робочі місця. Після чого мною було зроблено дзвінок до Call- центру ОЩАДБАНКУ де співробітником Call- центру було вказано що потрібно звернутися до начальника відділення. В 13:15 до робочого місця повернувся один з співробітників відділення який заявив що для мого обслуговування потрібно прийти після 14:00, при цьому даний співробітник нікого не обслуговував і ні чого не робив. Дане відношення співробітників відділення ОЩАДБАНКУ, яке знаходиться за адресою: м. Київ вул. В. Липківського, 23, до клієнтів банку не поодиноке, і можна вважити «хамським». Так як відмову у обслуговуванні було також оголошено і попередньому відвідувачу.
Ответ банка
27 июня 2018, 15:06
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону для зворотнього зв'язку. Повідомляємо, що зі співробітниками відділення буде проведено додатково навчання щодо покращення якості обслуговування.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- +23
- Qwerty1999
- 26 июня 2018, 23:09
- #
Сколько можно толочь воду в ступе.
Ну соберитесь наконец да потребуйте от Кличко заключить договор с Приватбанком на выпуск «Карты Киевлянина» и будет всем киевлянам счастье.
Или запилите хотя-бы петицию.
А пока Ощадбанк играет в монопольку — ничего кардинально в этом вопросе в лучшую сторону не измениться.
Ну соберитесь наконец да потребуйте от Кличко заключить договор с Приватбанком на выпуск «Карты Киевлянина» и будет всем киевлянам счастье.
Или запилите хотя-бы петицию.
А пока Ощадбанк играет в монопольку — ничего кардинально в этом вопросе в лучшую сторону не измениться.
- +
- 0
- StarFighter27
- 27 июня 2018, 20:32
- #
У сотрудников начался обед… Надо было понять… Как и в других гос. учреждениях
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться