Нові технології і нововведення. Перевипуск карти.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Я розумію, що це державний банк, і відношення до клієнтів «радянське». В мене є депозит і картка під депозит. Картка на 1 рік. Попереднього разу, коли закінчився срок дії картки, я поїхав у відділення і забрав нову картку. Банк змінюється, і цього року, мені для отримання картки треба 2 рази їздити у відділення! 1-й раз щоб написати заяву на перевипуск, 2-й раз щоб забрати картку. Дуже зручно. У мене вже є велике бажання після такого забрати депозит і не мати нічого спільного з таким банком. Я на розумію, чому на можна вирішити питання заяви на перевипуск карти віддалено.
Ответ банка
8 июня 2018, 14:03
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності. Картка до депозиту, як правило, випускається автоматично і Вам потрібно її лише забрати. Також карту можливо, за необхідності, замовити через Ощад 24/7, або контакт-центр. Однак, нещодавно було змінено умови випуску карток при відкритті депозиту, а саме, було змінено тарифний пакет, за яким обслуговуються такі картки, тому і потрібно було звернутися до відділення. Надалі, Вам достатньо буде просто прийти у відділення для отримання картки, хоча, ми рекомендуємо попередньо перевіряти статус доставки картки через контакт-центр.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |