Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Сервіс залишає бажати кращого, на жаль.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Kateryna97 21 марта 2018, 20:46
Отделение по адресу: Львов, ул. Университетская, 1
Добрий день! В січні 2018-го я перший раз оформила карточку в данному банку. Прийшли гроші (близько 600 грн.) й я пішла її знімати. Але спочатку хотіла знати, скільки в мене на рахунку. Банкомат видав чек і з ним я вже зайшла у відділення банку. Там була консультант, яка зустрічала всіх біля входу й відповідала на питання. Я простягнула їй свій чек і запитала, мовляв в ось цій графі, де пише скільки в мене на рахунку (писало близько 2000 грн.), вказана сума з кредитним лімітом (1500 грн.) чи без нього? Мені відповіли, що 2000 грн. це є суто мої гроші.
Як наслідок, наступний місяць я витрачала гроші на свій розсуд, а через місяць мені прийшло смс про необхідність сплатити 3 грн за користування кредитною лінією. Мене це здивувало.
В іншому відділені вашого банку мені сказали, що в мене борг в розмірі 1300 грн. і в день коли прийшли гроші, мені прийшли на рахунок не 2000 грн, як я думала, а лише 600. Простіше кажучи, ті 2000 грн., написані на чеку, таки включали в себе ті 1500 грн. кредитного ліміту. Получається, ваш співробітник ввів мене в оману. Мене таке відношення глибокого розчарувало.
Звичайно, я все повернула. Всяке буває. І все ж я би вас дуже попросила провести хоч якусь бесіду зі співробітниками даного відділеня, щоби хоча би з інмиши вашими клієнтами такої неприємності не сталось.
Дякую за увагу.
Ощадбанк
Ответ банка
22 марта 2018, 9:26
Добрый день!
Приносим извинения за данную ситуацию. С сотрудниками проведем работу, для избежание подобных ситуаций в будущем. Хорошего Вам дня!

Комментарии - 2

+
0
mary27
mary27
21 марта 2018, 22:33
#
Банкомат отдельно дает собственные и кредитные средства.

«І все ж я би вас дуже попросила провести хоч якусь бесіду зі співробітниками даного відділеня» — напишите адрес отделения.
+
0
1tas
1tas
25 марта 2018, 23:40
#
Я писала заявление, чтобы моему отцу не ставили кредитных лимитов. Вы тоже можете так сделать. Если откажут ( с кого-же они наживутся? ), мой совет, меняйте банк. Пенсионные карты открывают и в Приватбанке, и в Укрсоцбанке, и в других банках…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Сервіс залишає бажати кращого, на жаль.